Vesti » RTS 06.06.2008

Tadić: Za socijalno odgovornu Vladu do kraja juna

RTS petak, 6. jun 2008.
Predsednik Srbije Boris Tadić pozvao je na hitno formiranje socijalno odgovorne vlade i izrazio nadu da će ona biti i formirana do kraja ovog meseca.

'Samo takva, socijalno odgovorna vlada, koja će ubrzano implementirati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju otvoriće perspektive za sve naše građane, od najmlađih, do penzionera', istakao je Tadić u intervjuu Tanjugu.

'Neophodna nam je što pre stabilna vlada i nadam se da ćemo je dobiti do kraja juna', rekao je predsednik Srbije i ukazao da je svakom ko želi da ovaj narod ima budućnost i perspektivu posle opredeljenja Demokratske stranke Srbije za poništenje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju jasno da sa radikalima i narodnjacima nema šta da traži.

Prema njegovim rečima, Demokratska stranka Srbije učinila je 'jedan nemušti pokušaj revidiranja stava o njihovom jedinom predizbornom obećanju - da će poništiti S S P, ali se sada takozvanom 'pravnom analizom' ponovo vraća svojoj rigidnoj politici da se sporazum mora poništiti'.

On je primetio da je u poslednjih par meseci ovo već četvrta promena stava te partije o Sporazumu o stabilizaciji i pridruživanju i da stoga ne isključuje da će ubrzo uslediti i neka nova.

'O validnosti te 'analize' sasvim dovoljno govori i činjenica da autor nije smeo da stavi potpis na nju. Dakle, taj papir nema veze sa pravom, ali itekako ima sa propagandom', ocenio je on.

Tadić ističe da je dobra strana to što D S S opet iskreno govori šta zaista želi, a loša strana je što bi takav potez značio onemogućenje učlanjenja Srbije u EU. To bi, naglasio je, bilo potpuno suprotno iskazanoj volji građana Srbije na predsedničkim i parlamentarnim izborima i bilo bi štetno po interese naše zemlje:

'Ako bi Srbija rekla da neće sa Evropom, onda bi EU donela novu strategiju za proširenje u kojoj Srbije ne bi bilo. U takvoj situaciji najoštećenija bi bila Srbija, a ne Evropa. A najviše štete pretrpeli bi gradjani i njihove porodice'.

'Dakle, ta kvazipravna analiza, ako bi postala državna politika, imala bi pogubne posledice po naše nacionalne interese i bila bi izgovor za jednu socijalno neodgovornu politiku koja bi bila protivna životnim interesima svakog pojedinog gradjanina Srbije', ocenio je srpski predsednik.

On je rekao da je pitanje mogućnosti povratka D S S-a na evrtopski put vrlo ozbiljno i ukazao da se to pitanje 'nametnulo onog trenutka kada je [lider DSS-a, Vojislav] Koštunica svog novog koalicionog partnera potražio u pritvorskoj jedinici Haškog tribunala'.

'Kada razgovore o vladi započne sa osobom koja i dalje zastupa svoje ekstremne šovinističke stavove, zagovara nasilno menjanje granica koje za posledicu može imati jedino novi rat na Balkanu, sa čovekom koji za ubice Zorana Đinđića tvrdi da su nacionalni heroji, onda to znači da mu je politički kompas ozbiljno pokvaren i da će teško ponovo naći evropski put', ocenio je Tadić.

'Čini mi se', dodao je on, 'da ni u samoj Srpskoj radikalnoj stranci nisu ekstremni u meri u kojoj su Koštunica i Vojislav Šešelj. A da ne govorim o D S S-u gde se ogromna većina ne slaže sa takvom destruktivnom politikom'.

On se nije složio sa ocenama da posle stava prema koalicionom sporazumu radikala, narodnjaka i socijalista na nivou Beograda i njihovom zahtevu da se ne opstruira konstituisanje gradske skupštine DS može doći u situaciju da, zarad svojih programskih ciljeva, uključujući evropske integracije i borbu za socijalnu pravdu, dovede u pitanje svoja temeljna politička načela, sadržana i u imenu stranke.

'Ono što je u skladu sa zakonom ne može biti nedemokratski', izričit je Tadić.

Zato predsednik gradske skupštine Zoran Alimpić, prema njegovim rečima, ima pravo da iskoristi zakonom propisane rokove, 'a oni kojima to ne odgovara imaju pravo da negoduju'.

'Sve je to u okvirima demokratskog poretka. S jedne strane, u pitanju je veštačko dizanje buke ni oko čega, s druge - sve je moglo brže, ali kada je već ovako, sačekajmo juli'.

Tadić nije hteo da komentariše medijske špekulacije i procene šta je lista 'Za evropsku Srbiju' spremna da ponudi koaliciji oko SPS-a u okviru pregovora o formiranju vlade. Umesto toga, još jednom je ponovio poziv na hitno formiranje socijalno odgovorne vlade.

Osvrćući se na ocene analitičara da se SPS kao stranka nije istinski reformisala i da njen ambivalentan stav prema Miloševićevom nasledju i njegovoj porodici, kao i stav prema Haškom tribunalu mogu biti faktor nestabilnosti moguće koalicione vlade, Tadić je primetio da je 'celo naše društvo nedovoljno reformisano'.

'Upravo zato nam treba vlada koja će ozbiljnim socijalnim reformama ispraviti nepravdu da oni najslabiji i najugroženiji trpe najviše u samom procesu reformisanja', smatra on.

S druge strane, dodao je, vlada mora snaženjem proevropskog kursa da obezbedi nove investicije i godišnji rast privrednih potencijala kojima se obezbedjuje socijalno odgovorna politika koju želimo.

'Reformišući zemlju u pravcu koji su odredili građani moraćemo i da reformišemo sebe. Svi moramo da se menjamo i poboljšavamo, i stranke, i institucije, jer to je jedini način da odgovorimo izazovima vremena i potrebama radnika, penzionera, nezaposlenih, potrebama tehnoloških izazova i hvatanja koraka sa zemljama koje su nas pretekle', ukazao je predsednik Srbije.

On je primetio da je 'laka kritika lišena odgovornosti onih koji su se, bez osnova, samoproglasili tumačima jedine istine i arbitrima poštenja i pravde. Politika je praktična delatnost, a građani svoj glas daju određenim strankama kako bi one uradile nešto za njih.

'Pa kad je tako, hajde da se okupimo oko jasnog nacionalnog cilja i hajde da što pre počnemo da radimo na njegovom ispunjenju. Hajde da što pre počnemo da rešavamo konkretne probleme gradjana, hajde da otvorimo životne perspektive našoj deci i učinimo dostojanstvenom starost svojih roditelja. Građani su glasajući za stranke glasali u stvari za sebe, zato potrebe građana moraju biti sveto pismo koje nova vlada mora da ispunjava u četiri godine svog mandata', rekao je Tadić.

Kad je reč o mogućnosti održavanja novih izbora, on je odgovorio da 'novi izbori uvek postoje kao opcija, ukoliko niko ne uspe da formira skupštinsku većinu'.

'Ali, DS neće kalkulisati s tom varijantom i iskreno će uložiti sav svoj napor da se izborna volja gradjana izražena 11. maja pretoči u stabilnu i socijalno odgovornu vladu', poručio je Tadić.

Na pitanje može li Srbija da amortizuje gubitak vremerna i da iznese sve što pregovori o vladi u ovakvim okolnostima nose, uključujući različite poruke iz stranaka da treba što pre obaviti taj posao, odnosno da nema potrebe za žurbom, upozorenja ministra finansija na opasnost od 'bankrota' države, čekanje investitora da vide kompoziciju buduće vlade.., Tadić je odgovorio da on ne bi postavljao pitanje može li Srbija da izdrži, već treba li Srbija da izdržava nešto što ne mora.

'Zato pozivam na hitno formiranje socijalno odgovorne vlade koja će Srbiju snažno da povuče ka EU i ka novim investicijama i novim radnim mestima, jer - tu dolazimo do najvažnijeg - građani su potpuno nedvosmisleno definisali politiku zemlje, na predsedničkim i na parlamentarnim izborima, i oni sada ne vide razlog za dodatno gubljenje vremena i žele da vlada počne da obavlja posao odbrane integriteta zemlje i povećavanja životnog standarda svih gradjana Srbije. I žele to što pre', zaključio je Tadić.

Preuzeto sa sajta rts.co.yu »

Komentari

Pošaljite vaš komentar »
06.06.2008 09:01
pukovnik
Moguce je u zemlji Srbiji i niujednoj drugoj, da tri greskom izabrana poslanika odlucuju o njenoj sudbini. I trebaju nam novi izbori, jer takvu gresku nece ovaj narod vise ponoviti, stvorice se kao i u svim drugim zemljama dve ili tri odgovorne partije, a ovih prirepaka se za manje od godinu dana niko ni secati nece. Srecno ti propadanje gospodine iz Koncareva.
06.06.2008 12:20
pukovnik
Dacicu, smenite Palmu i uozbiljite se. Ili se dogovorite sa SRS i DSS-NS, ili dajte nove izbore, posto smatram da niste toliko neozbiljni da odete DS-u, posto cete ostati bez baze, a onda naravno zbogom poslanicki mandati.
06.06.2008 12:57
Mirko
Slažem se sa pukovnikom ali iz druge perspektive, na nove izbore pa da penzionišemo Voju i Tomu već jednom, a Dačića i SPS sa oblaka spustimo na zemlju.
06.06.2008 13:11
RE pukovniku
Palma kakav god da je ima iza sebe rezultate u Jagodini o kakvima SRS može samo da sanja i da nije JS i PUPS-a SPS ni cenzus nebi prešao i to Pukovnik treba da zna. Dačić je toga svestan kao što su i penzioneri svesni da sa radikalima i narodnjacima sigurno nema većih penzija. Pukovniče zaboravio si da uključiš mozak.
06.06.2008 14:02
pukovnik
Zivim u Beogradu, pa znam kako je kad svaki dan neku ulicu moram da obidjem jer se REasfaltira. Palma je svojim asfaltnim premazima seoskih puteva i pravljenjem kratkotrajnih asfaltnih sportskih terena prevario narod, ali videcemo sta ce biti kad taj asfalt pocne da se raspada. Zato vas molim, dajte vi vas stav o odredjenoj temi, a meni dozvolite da imam svoj. Ponavljam ponovo, necete me iznervirati gospodo, i gospodje naravno. Zasto ne zavirite malo u svoj tabor i vidite da se mozda tu ne nalazi nesto sto izaziva vase frustracije, a za to, verujte mi, nisam strucnjak.
06.06.2008 14:14
Mirko
Pukovniče, po običaju površno gledaš na stvari i to samo iz ugla koji tebi odgovara. Ja npr. o Palmi ne mislim ništa lepo, ali znam da ljudi iz drugih gradova danas idu u Jagodinu za vikend da bi obišli Zoo vrt, odveli decu u akva park ili muzej voštanih figura. Dakle u Jagodini se nešto DEŠAVA i to utiče kako na biračko telo iz Jagodine tako i iz centralne Srbije, tako da se zavaravaš ako misliš da Palma nije doprineo rezultatu te koaliciji, Srbija nije Beograd.

A kako bi SPS prošao na izborima bez penzionera i Palme, saznaćemo izgleda uskoro.
06.06.2008 14:54
rajac
Da je na tom divljem Zapadu tako dobro, nebi oni harali citavim Svijetom, vec bi se bavili problemima u svojoj kuci.
PS: 100% tvrdim da bi se svi nasi vratili kuci sa tog Zapada, samo kad bi se nasao neko da im vrati krediteeee!!!
(Svi zive od kredita i to od prvog dana pa sve do penzije).
06.06.2008 14:54
jadran
Kako moze i sta misli Dacic da postigne ovolikim odugovlacenjem? Pa odmah se znalo da JS nema nameru da pravi koaliciju sa nacional-sovinistima koji nisu sposobni da osvoje 50 poslanika u skupstini?! Licno bih voleo da budu novi izbori pa da DS, LDP i manjine formiraju napokon vladu kakvu Srbija zasluzuje. A Dacicu bi bilo bolje da razmislja sta i koliko bi dobio SPS na novim izborima ako odu od njega Palma i penzioneri, bolje mu je na vreme da misli o tome. Postavlja se pitanje zasto je Kostunica ovoliko pozurio da sastavi vladu sa Seseljem, kad svi znamo koliko je odugovlacio sa sastavljanjem prosle vlade i da je formirana u zadnjoj sekundi! Ali to je bila greska koju je Boris Tadic napravio postavivsi kostunjavog za premijera, ali na srecu shvatio je da je to bila greska i da je sad nece ponoviti. Pogledajte samo koliko Kostunica insistira da bude pod njegovom kontrolom BIA, policija i ministarstvo za KIM, postavite pitanje sebi zasto? Ne nije on nikakav srpski junak i veliki patriota, naprotiv! Lepo kaze Tadic, kolike plate primaju Marko Jaksic i Milan Ivanovic na Kosovu, za sta? da sprovode Kostunicinu politiku? Kako zive ti ljudi dole za koje se oni toliko toboz bore? Sramota! Sta su uradili za Srbe na Kosovu, sta? Stvaraju takvu atmosferu da i to malo Srba sto je ostalo dole, bude proterano. A gosp. Pukovniku bih rekao, ako je zaista pukovnik, da je Srbija izgubila sve ratove i teritorije na kojima je ratovala od 1990 godine, neka se ostavi Milosevica i Seselja i neka se vrati u realnost! Srbija ce dobiti vladu koja ce raditi na ulasku zemlje u sve evropske integracije i zavrsiti napokon saradnju sa tribunalom u Hagu, jer Srbija to hoce, moze i mora!
06.06.2008 15:25
itl
Pukovnik dobro prosao obuku!!! Lepo su mu isprali mozak!!! Zato je i napredovao u sluzbi!!! P. S. Pukli su ti Kostunjavi i Toma!!! Ziveo KPJ!!!!
06.06.2008 15:34
deki
Nema vlade SRS-a, DSS-a i SPS-a, što je dobro za ovu zemlju. To su stranke prošlosti čiji lideri ne shvataju da je Varšavski pakt odavno nestao i da Srbija više ne predstavlja ozbiljniju vojnu sili na Balkanu. Politika SRS-a i SPS-a dovela je do potpunog poraza Srbije u svim ratovima vođenim na teritoriji bivše Jugoslavije devedesetih godina i do ekonomskog kraha od koga se naša zemlja ne može oporaviti narednih sto godina. Takve političke organizacije koje su godinama kreirale državnu (čitaj antidržavnu) politiku Srbije, a koja je unesrećila milione građana ove zemlje, ne treba više nikada da dobiju priliku da formiraju bilo kakvu vladu. Greška je što one još uvek i postoje na političkoj sceni, jer bi u normalnim državama odavno bile zabranjene kao terorističke organizacije.
06.06.2008 15:38
pukovnik
Srbija to nece, ne moze i ne mora. Hag je i Americi i Evropi kamen oko vrata. Srbija nije izgubila nijedan rat, naprotiv, dobila je sve ratove koje je vodila. Milosevic ce ipak ostati upisan u istoriju kao jedan od velikih srpskih vladara. Seselj ce to tek biti, cim se vrati iz Haga. Eto, to je realnost, ma koliko se vi trudili da od nje pobegnete.
06.06.2008 15:54
bubica
Bravo Jasdrane konacno nesto pametno da procitam u komentarima, a ne ovaj pukovnik koji nema veze sa zivotom. Gde on zivi? Mora da je Dacicev i Kostunicin savetnik i posto oni to sve placaju dobro on im verno sluzi, bez argumenata.
06.06.2008 16:09
Marko
Pa dobro ljudi popustite malo pukovnika... pa ovo je demokratska zemlja ima covjek pravo i da bude u pravu, bar ponekad... nemoze u demokratiji da covjeku bude natureno misljenje kao jedino ispravno... nekako mi to djeluje kao neki drugi oblik vlasti, nikako demokratski...


Nego bi se osvrnuo na podatak da je drzavna kasa prazna... mozda su zaista potrebna neka hapsenja:)))

Kako napraviti zakljucak politike vodjene... nego samo da se sposobnost dosadasnje vlasti ogleda u tome da proda imovinu i time pokrije troskove i vjestacki odrzava neki standard... pravog privrednog priliva nema...

Ali dobro, nadam se da je ovo bio samo pripravnicki period, doduse malo predugacak, pa ce ako ostanu na vlasti naci neko malo bolje rijesenje jer uskoro nece imati sta da prodaju... osim mozda drzavne zemlje...

Pa kad se taj dio zemlje, kupljen, bude htio odvojiti kao i Kim (veci dio i jeste kupljen) onda cemo da protestujemo...
06.06.2008 16:09
zoki
Ajme meni, pukovniče, o kakvim pobedama u ratovima vi pričate pa uzmite malo kartu pa premerite zemlju u kojoj sad živimo i onu u kojoj smo živeli pre 15tak godina.

I još se usuđujete da pominjete realnost koju niko ne vidi sem vas. Ima onaj vic, vozi Muja autoputem i čuje na radiju upozorenje vozačima da obrate pažnju jer se jedno vozilo autoputem kreće u suprotnom smeru, a Muja će na to "ma đe ba jedno, gle šta ih je".
06.06.2008 16:37
pukovnik
Necu da se ljutim. Ni da vam protivurecim. Ako ne zelite da zivite u svojoj drzavi vec u koloniji, i ako za takvu, kolonijalnu drzavu sa djelicem, vlahovicem, piticem, jelasicem i ostalima stvorite vecinu sa SPS-om ili ne znam sa kim vec, vase kajanje ce biti veoma veliko, a otreznjenje bolno. Nadam se da se takva greska nece dogoditi. Ne znam samo zasto vam smeta moj nacin razmisljanja. Imam pravo, jos uvek smo valjda u demokratskoj zemlji, pa ako vam to smeta ne obracajte paznju na moje pisanje.
06.06.2008 16:54
Mirko
A kakav je to kolonijalizam pukovniče, molim vas da nam malo pojasnite? U čemu je razlika da li radiš kod Miškovića u Maxiju za 300 EUR ili u slovenačkom Merkatoru za 300 EUR?! Što je sada onaj u Maxiju slobodan čovek a ovaj u merkatoru rob kolonijalizma, meni nije jasno?
06.06.2008 17:44
sneza
Pukovniče, zar ne vidite da ste nešto što izumire u ovoj zemlji. I vi i vama slični. Prošlo je to doba, ili se asimilirajte u nove civilizacijske tokove ili povucite sasvim. Vi ste fosilni ostatak. Nemojte trovati ljude, imate pravo na svoje misljenje, rekli ste ga kada ste na izborima, ali molim vas zar nemate sluha. Ova zemlja ide dalje, a ako je vama do rata idite u Legiju stranaca, ako ste fizički spremni za to. Ali sumnjam, jer mnogo pričate, a to nije svojstveno oficirima. I vojska se transformiše, te vaše smešne vrednosti su za 19 vek. Nemojte nas samo nazivati izdajnicima, uživajte u svojoj penziji, dobili ste fina povećanja, biće ih još. Eto i moj je otac pukovnik u penziji, samo je za razliku od vas mnoge stvari davno shvatio i zdravo gleda na čitav politički život. A znate zašto, zato što nas voli i misli nam dobro. veruje da ono što mi želimo je prava vrednost i podržava nas u tome. Ljudi poput vas su mu smešni, a možda vas je negde i pozivao na raport, ko zna.
06.06.2008 17:50
Bora
Pukovnice ova zadnja ti je stvarno van iole pameti! Ne mogu da shvatim da jedan akademski gradjanin ima takvo zaostalo shvatanje o svetu oko sebe. Pa nije valjda da mi treba da trgujemo samo sa Rusima i da samo njihov kapital moze da udje u ovu jadnu osiromasenu Srbiju. Dobrom merom zahvaljujuci tvojim radikalima i socijalistima???
06.06.2008 17:52
Marko
Gospodo draga, opet samo prepucavanje. jel iko ima argument kako ce se drzavna kasa napuniti??????

Stranim investicijama???? sta stranci zele nazad da bi dali investicije????
06.06.2008 18:24
Ivana
Pukovnice, obujte cizme i pravac Kosovo! Dokazite da ste iskreni u onome sto pricate.
06.06.2008 18:51
savo
Za fotelju daje i Kosovo kao i Tadic i njegovi sledbenici. ali sve ce izaci na videlo tko je tko ali ovi nece odgovarati Hagu nego Srbiji.
06.06.2008 18:52
pukovnik
Cerka jednog pukovnika, ako je uopste cerka pukovnika, ne bi smela da napise ovu kolicinu bezobrazluka, otrova i neistina. Ni jednom jedinom recju nisam spomenuo rat, ali vi od slepe mrznje vidite ono sto biste zapravo zeleli da neko ovde uradi da mogli da lecite svoje bolesne neizrecene ambicije. Odvano sam ja u civilizacijskim tokovima, o kojima vi samo mozete da sanjate i koje naravno nikada necete dostici. Prestanite meni da se obracate, nista necete uspeti da uradite osim jos veceg revolta svih onih koji misle svojom glavom, a njih je verujte mi puno. Pukovnik, diplomirani mas. inzenjer i magistar nije isao na raport ni kod koga jer je svoj posao savrseno radio, projektujuci uvek nova i dobra sredstva za vojne potrebe.
06.06.2008 19:24
Pukovnicic
Da mi nebi jedna osoba replicirala, necu mu pomenuti ime. Sve ratove koje smo vodili smo izgubili, IZGUBILI. Plate su bile po 2,3 marke, cekali u redovima, gladovali,... a pojedinci, "branioci zemlje" uzivali. A te takozvane patriote bi se sakrili, a mi bi isli u ratove. Dolaze lepi dani, jer oni koji su zacrneli ovu zemlju vise nece moci da budu na vlasti, jer ih narod nece.
06.06.2008 19:32
realista
Dobro je štu su u Srbiji ljudi slični ovom gospodinu koji sebe naziva pukovnikom u manjini. To je vrsta koja polako odumire, a sa njom i politički stavovi koji odslikavaju vreme pogroma našeg naroda i najvećeg ekonomskog kraha srpske privrede u njenoj istoriji. Takvi budućnost Srbije vide u guslama i junačkim narodnim pesmama.
06.06.2008 19:51
itl
Ja mislio, Pukovnik se zeza malo sa omladinom, kad on stvarno misli!!!
06.06.2008 20:01
sneza
Pukovniče, ja nemam bolesne ambicija, ja sam intelektualka najviseg ranga kao i moj otac. Nemam bolesne ambicije, jer sam mlada, imam porodicu, titulu, znanje i zvanje, ali uvidjam vašu patološku i izmenjenu ličnost. Ponosna sam što sam ćerka oficira, a ne takvog kao vi. Vi ste politički devijantan, a socijalno ste neinteligentni. Delujete, bez uvrede nekako priučeno, bez obzira na te titule. Eto poredim vas sa svojim ocem i mnogobrojnim njegovim kolegama, vaše ponašanje je nedopustivo i sramno za oficira VJ. Lečite se molim vas, zaista imate duboke intrapersonalne sukobe, nekonsolidovani ste, a elokvencija vam, ako me shvatate nije jača strana, mada taj nedostatak nije stvar patologije, već više intelekta. Žao mi je, ali zar ne mislite da grešite, pročitajte komentare, neko vas žali, drugi vam se smeju, treći vas vređaju. Zabrinjavajuće, delikventno i uznemiravajuće je ako to govori jedan oficir VJ. Sramno je, jer mi volimo vojsku, a pogledajte kakvu bujicu oponencije ste izazvali. Da li vas je neko postavio da to namerno radite, da ovaj narod misli da nam je Vojska ovakva. Vi ste redak preživeli komunistički mutant, koji će naravno uskoro otići u prošlost. Na pregled kodk liničkog psihologa ili psihijatra.. Videćete, biće vam bolje, to vam govorim, jer ipak sledim svoju Hipokratovu zakletvu. Sada vam je jasno, da sam kompetentna da vas procenim i prepoznam bolest, to mi je posao. A na vama je da činite šta želite, meni je savest čista.
06.06.2008 20:10
realista
Slažem se sa Dačićem. Ne mogu JS i PUPS u koalicije bez SPS-a, ali ne može ni Dačić praviti koalicije bez pameti. Zaista je van pameti praviti vladu sa SRS-om i DSS-om i govoriti o Evropi i evropskim integracijama. Pa to su dve duboko antievropske stranke koje pre treba da postoje i deluju npr. u Belorusiji a ne u Srbiji. Dačić misli da je ovaj narod lud i da ne vidi da je on (Dačić), u stvari, samo nastavljač politike Slobodana Miloševića. A kakvog je "dobra" ta politika donela Srbiji svi smo osetili na svojoj koži.
06.06.2008 20:59
pukovnik
Mislim da neko ko je polozio Hipokratovu zakletvu ne bi smeo ovako da govori, cak i da je u pravu. Na moju srecu savrseno sam zdrav covek i da zbog toga sto drugacije mislim od vas gospodjo, izgovorite ovoliko gadosti... Ne, niste vi lekar ni intelektualac, vi ste osoba koju ja iskreno zalim. Vratice vam se lose ta mrznja koju pokazujete prema coveku koga ne znate, prema zapravo svima koji samo pomisle drugacije od onoga sto vam glavni psiholog Tadic naredi da izvrsite. Stidite se, i potrudite se da ne trujete bar one koje volite. A ja cu ipak da razmisljam kako ja hocu, to je valjda demokratija, gospodjo. Sto se mene tice mozete i dalje da..., ja vam svakako necu vise odgovarati na sve ruzno sto budete o meni izgovorili, pa sami citajte sta ste to napisali i divite se svojim lekraskim glupostima.
06.06.2008 21:17
sneza
Hvala vam, ja sam svoj deo odradila, na vama je da rešite svoje probleme. Znajte samo jedno, da u svakoj bolesti zavisnosti prvi simptom je PORICANJE. Stvarno mislim da ste patološki uronili u mračnjaštvo, ali ako ne želite pomoć ne morate. Živite sa tim i srećno vam bilo.
06.06.2008 21:31
Marko
Samo nikako da se neko osvrne na neke cinjenice koje sam inio... sta cemo sa kasom prazna je????????????

De se nemojte prepirati i vrijedjati smiju vam se komsije, niste za to placeni... politicari su placeni za to...
06.06.2008 22:22
Djordje
@pukovnice
Bravo.
Bravo.
Bravo.
Nemoj da odustajes nikao, moje postovanje.
A ovi j-evropejci i demokrate neka procitaju
zavestanje Stevana Nemanje koje je ubijeni predsednik
Milosevic zapoceo, Kostunica nastavlja a Seselj nadam se,
uskoro nastaviti sa patriotskim snagama u Srbiji.
06.06.2008 23:25
Ken
PUKOVNICE, prema vama Serbija nije izgubila nijedan rat. Ali istina izgleda drugacije: 1. Tamo gde su ratovali tvoj MILOSEVIC i tvoj SESELJ, za veliku Sebiju, tamo nema vise Srba.2. Kao rezultat njihovih ratova, KOSOVO dobila je DRZAVU.3. I na kraju kao rezultat vasih pobeda, tamo gde do sada Serbija imala svoje AMBASADE, KOSOVO ce u iste zgrade da otvara svoje AMBASADE.
07.06.2008 00:28
cira
Sve silni pametnjakovici!
Ekonomija<
-prazna drzavna kasa,
-trgovinski deficit 10 molijardi eura,
-spoljni dug 28 milijardi eura,
-devizne rezerve na Sejselima,
-privtizcija sa Sejsela,
-uvozimo lopate i motike,
-penzioneri traze godisnje 1 milijardu eura,

Politika<
-dva predsednika likvidirana,
-preostali lideri u zatvorima,
-trenutne lidere mire strani obavestajci,
-jedni lideri kazu da Evropom tece med i mleko,
-drugi kazu Kosovo je Srbija,
-akademici tumace osnovace,
-duhovnici uzivaju u carima svakodnevnice,

Rezultati<
-bela kuga,
-nepismenost,
-kriminal,
-droga u skolama.
-gej na ulicama,
-nezaposlenost,
-nemastina,
-neizvesnost,

Buducnost
-gradjanski rat!

VI NISTE NORMALNI!!!!
07.06.2008 09:20
vito
potpuno se slažem sa ćirom i zapitao bih se otkud tolika patološka mržnja između jedne i druge strane i tolika projekcija svega što ne valja na odu drugu stranu
11.06.2008 18:14
Politicki expert
Zuti sada vole socijaliste samo zato sto ih niko drugi nece. Socijalistima ce sada u pocetku obecati sve sto pozele samo da bi ih uvukli u svoju "igru" a onda ce svi oni, SPS, JS i PUPS postati obicne krpe za jednokratnu upotrebu. Naravno ovo je moje misljenje i ne branim nikome da ima drugo, samo da ono ima veze sa stvarnoscu u kojoj zivimo. Srdacno pozdravljam sve koje su uzeli ucesce u ovoj temi sa srpskim a ne proevropskim pozdravom "zivela Srbija"
Pošaljite vaš komentar »
Add to Google

Oglasi

Add to Google
Add to Facebook
©2008 Naslovi