Društvo arhiva vesti 21.06.2026

Mnogi ga i dalje preskaču pred put: Jedna odluka pre letovanja može da vas sačuva od troškova od više hiljada evra

Mnogi ga i dalje preskaču pred put: Jedna odluka pre letovanja može da vas sačuva od troškova od više hiljada evra

NIN 21.06.2026
Letnja sezona polako počinje, a aerodrome i granične prelaze ponovo ispunjavaju putnici koji kreću ka odmorištima širom Mediterana i regiona. Pasoši, novac za put, punjači, kreme za sunčanje, garderoba… spisak neophodnih stvari uglavnom ostaje isti svake… »
Da li vašem psu trebaju dodaci ishrani - veterinari imaju jasan odgovor

Da li vašem psu trebaju dodaci ishrani - veterinari imaju jasan odgovor

N1 Info 21.06.2026
Pre nego što se odabere bilo koji proizvod, važno je naglasiti da veterinari uglavnom ne preporučuju dodatke ishrani ako se pas hrani potpunom i uravnoteženom hranom. Pas se često smatra čovekovim najboljim prijateljem, ali za mnoge vlasnike on… »
Šta se dešava sa mozgom kada jedete banane?

Šta se dešava sa mozgom kada jedete banane?

Danas 21.06.2026
Ako vam je zdravlje mozga prioritet, verovatno već znate da je smanjenje unosa hrane bogate šećerom jedna od najboljih navika u ishrani. Iako je povremeno uživanje u slatkišima u redu, redovna konzumacija slatke hrane povezuje se sa neuroinflamacijom… »
Srbija gori na skoro 35 stepeni, Beograđani pohrlili na Adu. Doktorka upozorava: Ako radite ove dve stvari na kupalištu, u…

Srbija gori na skoro 35 stepeni, Beograđani pohrlili na Adu. Doktorka upozorava: Ako radite ove dve stvari na kupalištu, u…

Blic 21.06.2026
Početak sezone kupanja na Adi Ciganliji privukao je veliki broj Beograđana tokom toplih dana. Dr Radmila Šehić upozorava da se u vodu ulazi postepeno, posebno posle izlaganja suncu. Početak sezone kupanja na Adi Ciganliji privukao je mnoge Beograđane, a… »
Rojtersovo istraživanje: Društvene mreže postale glavni izvor vesti, u Srbiji poverenje u medije samo 22 odsto

Rojtersovo istraživanje: Društvene mreže postale glavni izvor vesti, u Srbiji poverenje u medije samo 22 odsto

Insajder 21.06.2026
Kako se građani informišu, kojim medijima veruju i na koji način prate vesti u digitalnom dobu - pitanja su kojima se bavi novo izdanje izveštaja „Digital News Report 2026“, koje je objavio Rojtersov institut za proučavanje novinarstva pri Univerzitetu u… »
Roditelji: Jovina gimnazija ostaje bez najmanje dva odeljenja

Roditelji: Jovina gimnazija ostaje bez najmanje dva odeljenja

Danas 21.06.2026
Gimnazija „Jovan Jovanović Zmaj“ u Novom Sadu, prema rezultatima prijemnih ispita, ostaće naredne školske godine bez najmanje dva odeljenja, saopštili su danas roditelji učenika te škole, koji već mesecima traže od nadležnih da reše situaciju i smene… »
Spisak 7 najlepših plaža u Grčkoj koje morate da posetite dok ste na godišnjem

Spisak 7 najlepših plaža u Grčkoj koje morate da posetite dok ste na godišnjem

Blic 21.06.2026
Plaža Faragas na Parosu je mirna, zaštićena od vetrova i odlična za ronjenje, dok je Milopotas na Iosu savršena za kupanje i noćni život. Na Milosu se izdvaja Sarakiniko sa jedinstvenim vulkanskim pejzažima i belim stenama pogodnim za sunčanje i… »
Dvoje dece helikopterom prebačeno iz RS u Beograd na lečenje

Dvoje dece helikopterom prebačeno iz RS u Beograd na lečenje

RTV 21.06.2026
BANJALUKA - Dvoje dece iz Republike Srpske helikopterom je prebačeno u Beograd na lečenje u Univerzitetsku dečju kliniku u Tiršovoj i na Vojno-medicinsku Akademiju (VMA). Pripadnici Uprave za vazduhoplovstvo MUP Republike Srpske juče su izvršili hitni… »
Reklamiranje kladionica na RTS: Prekid za osveženje, uvod u zavisnost

Reklamiranje kladionica na RTS: Prekid za osveženje, uvod u zavisnost

Danas 21.06.2026
Na našoj nacionalnoj televiziji koju gleda cela Srbija, reklamni prostor rezervisan je za kladionice. Za nešto što je maloletnicima zakonom zabranjeno da igraju. A kako da ne požele da igraju kada im se sa nacionalne televizije poručuje da je dobitak… »
Bebe ne bi trebalo da piju kravlje mleko u prvoj godini života

Bebe ne bi trebalo da piju kravlje mleko u prvoj godini života

Radio 021 21.06.2026
Mnogi roditelji se pitaju zašto pedijatri savetuju protiv kravljeg mleka u prvoj godini života, kada je to hrana koju većina dece kasnije redovno konzumira. Dodaj 021.rs kao glavni izvor na Google-u. Razlog nije u tome što je kravlje mleko samo po sebi… »