"Ушао је у црвено и није било: Спаса!" Обрадовић: Ово што је Новак урадио спада у "злоупотребу лопте", понеле су га емоције!

Спортал блиц 07.09.2020  |  Јелена Медић
"Ушао је у црвено и није било: Спаса!" Обрадовић: Ово што је Новак урадио спада у "злоупотребу лопте", понеле су га емоције!

Ни то што је најбољи тенисер света нема никакве везе.

Нема попуштања. Нема кредита. Правила су правила и Новак Ђоковић је дисквалификован са УС Опена због случајног ударања судије за време тениског меча. Богдан Обрадовић, бивши селектор Дејвис куп репрезентације Србије, за „Блицспорт” је анализирао на Флашинг Медоузу ове недељне вечери. - Оно што је Новак урадио спада у „злоупотребу лопте”. Ако лоптица удари судију, дисквалификован си, одмах. То су правила и од њих нема одступања. Е, сада што је ово можда

Прочитајте још

Кључне речи

Спорт, најновије вести »