Minimalac će u 2021. biti 32.126 dinara

Politika 15.09.2020
Minimalac će u 2021. biti 32.126 dinara

Sa 172,5 dinara, koliko sada iznosi, minimalna cena rada po radnom času biće 183,9 dinara

Minimalna cena rada biće povećana za 6,6 odsto i u narednoj godini, umesto sadašnjih 30.022 dinara, iznosiće 32.126 dinara mesečno. To je konačni predlog Vlade Srbije, jer članovi Socijalno-ekonomskog saveta (SES), odnosno sindikati, poslodavci i država nisu uspeli da se dogovore oko visine minimalne zarade za 2021. Posle jučerašnje sednice SES-a, ministar finansija Siniša Mali podsetio je javnost da će vlada podneti najveći teret tog povećanja i da će po radnom

Povezane vesti »

Ključne reči

Komentari

Vesti dana »

Slede prolećne temperature pa zahlađenje

Slede prolećne temperature pa zahlađenje

Ozon press pre 7 minutajoš 30 povezanih
Gradonačelnica Užica podnela ostavku

Gradonačelnica Užica podnela ostavku

Vreme pre 1 satjoš 19 povezanih
Više od deset mrtvih u dva sudara na autoputu u Bugarskoj

Više od deset mrtvih u dva sudara na autoputu u Bugarskoj

Serbian News Media pre 52 minutajoš 17 povezanih
Batut: Od oktobra 22 slučaja morbila

Batut: Od oktobra 22 slučaja morbila

Danas pre 42 minutajoš 16 povezanih