Izvor: Večernje novosti/Kultura arhiva vesti 06.05.2021

Poslednji pozdrav feđi stojanoviću: Glumac će biti kremiran na Novom groblju u subotu

Večernje novosti 06.05.2021
Foto: N. Fifić Kremacija će biti istog dana na Novom groblju u Beogradu od 14 časova. Poznati glumac je preminuo juče, u 73. godini, nakon teške bolesti.… »
Festival "naši dani" do 11. Maja: Predstave BDP na sceni Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu

Foto: Dragana Udovičić Reč je o predstavama: „Fine, mrtve d(j)evojke“ pisca Mata Matišića, u režiji Patrika Lazića, „Čitač“, Fedora Šilija, po motivima romana Bernharda Šlinka,režisera Borisa Liješevića, „Ružni, prljavi, zli“… »
"Trpele" pred publikom: Premijera predstave u koprodukciji kraljevačkog i šabačkog pozorišta

Večernje novosti 06.05.2021
Foto: Kraljevačko pozorište Tekst, nastao po autentičnim ispovestima žena, žrtava nasilja, koje su ubile svoje partnere -zlostavljače, kreirali su Slobodan Skerlić i Milena Depolo, dok režiju potpisuje stalna rediteljka Kraljevačkog pozorišta… »
Izložba "hleb sa sedam kora": Manifestacija "Muzeji za 10" i u kraljevačkom KC "Ribnica"

Foto: KC Ribnica Na izložbi će biti prikazan dokumentarni film, fotografije, video zapisi i deo opreme iz rudarske jame „Jarando” u Baljevcu kod Raške. Izložba će biti otvorena u sredu, 12. maja, u 18 sati u galeriji u KC Ribnica, a posetioci će… »
Sanacija "krive kule": Ministarstvo kulture izdvojilo 23,9 miliona za restauraciju Smederevske tvrđave

Večernje novosti 06.05.2021
Foto N. Živanović Najviše novca biće uloženo za sanaciju "krive kule" 11 koja je počela 2018. - Za konzervatorsko-restauratorske radove na sanaciji i konzervaciji nadzemnih delova kule 11 opredeljeno je 15,9 miliona. Ovim novcem svi planirani radovi… »
Videćemo se u Beogradu 10. Novembra: Bela Mavrak, jedan od tri platinasta tenora orkestra Andrea Rijua, iz Kelna za "Novosti"

Foto privatna arhiva Već početkom oktobra, ako epidemiološka situacija dozvoli, magični teatar čarobne muzike, kako nazivaju orkestar "Johan Štraus", sa svetski poznatim tenorom sa ovih prostora Belom Mavrakom, kreće u nove pohode širom sveta. -… »
Marinin portret od voska U hramu mode: Izložba naše slavne umetnice u glamuroznoj ulici Spiga u Milanu

Večernje novosti 06.05.2021
Foto EPA U organizaciji milanske galeristkinje Lie Rume koja je eksluzivni organizator svih njenih umetničkih predstavljanja italijanskoj publici, pa tako i ove najnovije pod nazivom The Communicator i Extasy II, ovoga puta nije bilo nikakvog svečanog… »
Mislila sam da će se izvući, ova vest me je šokirala! Ceca Bojković van sebe zbog smrti Feđe Stojanovića

Foto: Printscreen/Jutjub Vest o njegovoj smrti rastužila je njegove kolege koji su opraštaju od njega. Tužnim povodom oglasila se i njegova koleginica Svetlana Ceca Bojković. - Ne mogu da dođem sebi još, jako sam tužna! Kad sam čula ostala sam na… »
Anja Mit neutešna zbog smrti kolege: Sa Feđom je igrala u seriji "Istine i laži" - "u svakoj pauzi smo pevali i smejali…

Večernje novosti 05.05.2021
Foto: Printscreen/Instagram/anjamitofficial Poslednji projekat koji je radio bila je serija "Istine i laži", a sada se oglasila i njegova koleginica iz serije Anja Mit, koja je otkrila kakav je Feđa zapravo bio. - Upoznali smo se na snimanju serije… »
Ovako je Feđa stojanović govorio o smrti sina: Rekao mi je da u Srbiju može da se vrati samo u metalnom kovčegu

Foto: Nikola Fifić Feđa se 2017. susreo sa najvećom životnom tragedijom - izgubio je sina Uroša. NJegov sin Uroš, preminuo je iznenada u 44. godini u Americi. Stojanović je nekoliko meseci nakon tragedije smogao snage da progovori o gubitku. -… »