Minimalna zarada u 13 članica EU manja od 1000 evra

Dnevnik 28.01.2022  |  Tanjug
Minimalna zarada u 13 članica EU manja od 1000 evra

BRISEL: Mesečna minimalna zarada u 13 od 21 države članice EU, a koja je regulisana zakonom, bila je u januaru ove godine ispod hiljadu evra, pokazuju današnji podaci Eurostata.

U dve države ona je nešto viša do hiljadu, u šest država je više od 1.500 evra, a razlika između najniže i najviše minimalne zarade u EU veća je od sedam puta, prenosi Hina. Prema podacima Eurostata, najnižu minimalnu zaradu imaju Bugari 332 evra, a najvišu Luksemburžani 2257 evra, dok je u Hrvatskoj “minimalac” 624 evra, a u Sloveniji 1074 evra. Nakon Bugarske slede Letonija s 500 evra, Rumunija 515, Mađarska 542, Hrvatska 624, Slovačka 646, Češka 652, Estonija

Povezane vesti »

Ključne reči

Komentari

Vesti dana »

Đoković: Nisam uspeo da se prilagodim

Đoković: Nisam uspeo da se prilagodim

Sputnik pre 31 minutajoš 33 povezane
Hapšenje šefa ruske mreže Ribar u Crnoj Gori

Hapšenje šefa ruske mreže Ribar u Crnoj Gori

Naslovi.ai pre 17 minutajoš 35 povezanih
Preminuo Goran Bare: Balkan u „Teškim bojama“

Preminuo Goran Bare: Balkan u „Teškim bojama“

Vreme pre 46 minutajoš 38 povezanih