Novo povećanje plata

Politika 13.09.2022
Novo povećanje plata

Od 1. januara minimalna cena rada u Srbiji biće 230 dinara po satu, odnosno 40.020 dinara mesečno, što je povećanje od 14,3 odsto, objavio je danas ministar finansija Siniša Mali posle sednice Socijalno ekonomskog saveta.

Na konferenciji za medije posle sednice SES on je objasnio da je to procentualno gledano najveće povećanje ikada. Dodao je da je takva odluka države balans između zahteva sindikata i poslodavaca, kao i nastojanja da se zaštiti standard zaposlenih, ali i da budu sačuvana radna mesta. Mali je rekao i da je na taj način očuvan trend povećanja minimalne zarade koja su mnogo veća od inflacije. Rekao je da država preuzim na sebe teret troška koji će poslodavci, pa i

Povezane vesti »

Ključne reči

Komentari

Vesti dana »

Istekao rok: RIK proglasio 16 izbornih lista

Istekao rok: RIK proglasio 16 izbornih lista

Pravo u centar pre 23 minutajoš 15 povezanih
26 godina od Petog oktobra: Dan koji je trebao da promeni Srbiju

26 godina od Petog oktobra: Dan koji je trebao da promeni Srbiju

Pravo u centar pre 13 minutajoš 10 povezanih
Jutro hladno, tokom dana sunčano i toplo

Jutro hladno, tokom dana sunčano i toplo

Danas pre 14 minutajoš 14 povezanih