"Митровићев кош важећи, судије одреаговале према правилима ФИБА": АБА лига издала саопштење где брани арбитре

Телеграф 17.05.2022  |  Телеграф.рс
"Митровићев кош важећи, судије одреаговале према правилима ФИБА": АБА лига издала саопштење где брани арбитре

Много полемике је пробудила ова одлука судија, али се на крају испоставило да су ипак биле у праву

Кошаркаши Цедевита Олимпије славили су против Црвене звезде у другом мечу полуфинала АБА лиге са 88:80, чиме су успели да изборе мајсторицу у Београду. Меч је решен после продужетка, али оно што је подигло прашину јесте начин на који је Лука Митровић изборио продужетак, пошто је направљен преседан, с обзиром на то да је постигао кош уз фаул "тик" пред крај утакмице. Судије су донеле одлуку, а АБА лига је потврдила да су они били у праву. Много полемике се

Прочитајте још

Кључне речи

Спорт, најновије вести »