Nova studija otkrila zabrinjavajuće posledice preteranog unosa šećera
N1 Info pre 15 dana | Science alert Slobodna

Želja za šećerom nekada je našim precima pomagala da izvuku maksimum iz retkih, energetski bogatih namirnica.
Danas je to potpuno druga priča, jer ga konzumiramo u prevelikim količinama. Preteran unos šećera, osim gojaznosti, dijabetesa i karijesa, može dovesti čak i do oštećenja pamćenja. Nedavna studija sprovedena na glodarima pokazala je da se oštećenje pamćenja nastalo usled prekomernog unosa šećera ne može u potpunosti popraviti ni nakon prelaska na zdravije prehrambene navike, prenosi Science alert. Smanjenje unosa šećera može poboljšati pamćenje, ali ga ne vraća na










