Novo istraživanje ruši popularni trend: Potrebno nam je mnogo manje proteina, nego što tvrde influenseri
Euronews pre 6 dana | Autor: Euronews

Novo istraživanje sugeriše da bi manji unos proteina mogao da bude ključ za duži život i bolje zdravlje, dovodeći u pitanje jednu od najraširenijih pretpostavki o zdravom načinu života.
Od proteinskih prahova do proteinskih pločica i žitarica obogaćenih proteinima, trend maksimalnog unosa proteina (proteinmaxxing), zavladao je svetom fitnesa tokom ove decenije. Međutim, kako svetska populacija stari, nova istraživanja sugerišu da bi manji unos proteina mogao predstavljati pametniji put ka dužem i zdravijem životu. Nakon što su analizirali više od 300 studija, istraživači sa Univerziteta Viskonsin-Medison u Sjedinjenim Američkim Državama utvrdili










