Ishrana očeva pre začeća može uticati na zdravlje buduće dece

RTS pre 11 sati
Ishrana očeva pre začeća može uticati na zdravlje buduće dece

Što više saznajemo o ultraprerađenoj hrani, to nam ona sve manje prija. Ovi industrijski prerađeni prehrambeni proizvodi siromašni su hranljivim materijama, a sadrže veliki broj sumnjivih aditiva. Oni sve više preuzimaju mesto u savremenoj ishrani.

To predstavlja sve veći problem, jer naučnici stalno otkrivaju nove dokaze o zdravstvenim rizicima koje nosi ultraprerađena hrana, a ona je već povezana sa rakom, neurodegenerativnim bolestima i brojnim drugim zdravstvenim problemima. Međutim, rizici ultraprerađene hrane ne odnose se samo na osobu koja je konzumira. Istraživanja ukazuju da bi posledice mogle da se odraze čak i na sledeću generaciju. Nova studija objavljena u časopisu Nutrition Research, koju su

RTS »

Zabava, najnovije vesti »