Povezane vesti
Više od 100 grama alkohola nedeljno opasno po zdravlje
Radio 021 13.04.2018
Više od 100 grama alkohola nedeljno opasno je po zdravlje, naveli su epidemiolozi i stručnjaci za javno zdravlje u studiji objavljenoj u medicinskom časopisu "Lanset". To je deset čaša nedeljno od po 2,5 decilitra piva, ili po jednog decilitra vina, ili… »
Oprez! Evo koliko alkohola smete da popijete nedeljno, sve ostalo je opasno po život!
Kurir 13.04.2018
Više od 100 grama alkohola nedeljno opasno je po zdravlje, naveli su epidemiolozi i stručnjaci za javno zdravlje u studiji objavljenoj u medicinskom časopisu. To je deset čaša nedeljno - od po 2,5 decilitra piva, ili po jednog decilitra vina, ili po 0,3… »
Vesti dana »
Kalas: Izbori na Kosovu otvaraju novu stranicu, dijalog sa Beogradom ključan za EU put
Pravo u centar pre 3 minutajoš 40 povezanih
Zemljotres na početku školske godine na Filipinima, najmanje 19 mrtvih i više od 100 povređenih
BBC News pre 2 satajoš 46 povezanih
Tramp za FT: Netanjahu neće imati izbora nego da prihvati sporazum SAD s Iranom
Beta pre 1 satjoš 27 povezanih
„SAD snose direktnu odgovornost za kršenje primirja“: Iran optužuje Vašington nakon nove razmene vatre 100. dana rata
Danas pre 1 satjoš 25 povezanih
Pucaće gromovi! Temperatura će biti u drastčnom padu: Srbiji prete i oluje, evo kada se sve menja
Telegraf pre 57 minutajoš 22 povezane


