Povezane vesti
Dijeta sa malo ugljenih hidrata može da skrati život, pokazuju studije
Danas 17.08.2018
Dijeta sa niskim sadržajem ugljenih hidrata mogla bi da vam skrati životni vek do četiri godine, pokazuju studije. Dijete kao što je Etkinsova postale su sve popularnije među onima koji pokušavaju da izgube kilograme i pokazale su dobre rezultate u… »
Vesti dana »
Prekinuto polufinale izraelskog šampionata - Razlog je iranski projektil!
Sportske.net pre 3 satajoš 48 povezanih
BLISKOISTOČNI SUKOB: Iran lansirao balističke rakete na Izrael; Tramp: Ispalili ste rakete, dosta je!
RTV pre 1 danjoš 47 povezanih
CIK u Prištini: Samoopredeljenju 43,03 odsto glasova, Srpskoj listi 5,89; Elek: Fantastičan rezultat SL, 42.166 glasova u srpskim sredinama
RTV pre 3 satajoš 105 povezanih
Prelepe slike iz Kosovskog Pomoravlja: Složno, sa srpskim trobojkama na glasanje FOTO
B92 pre 19 satijoš 1 povezana


