Povezane vesti
Istraživanje: I malo alkohola štetno po zdravlje
N1 Info 24.08.2018
Čak i povremeno konzumiranje alkohola je štetno po zdravlje, pokazalo je do sada najveće i najdetaljnije istraživanje o efektima pijenja alkohola, u kojem se vladama sugeriše da bi trebalo da savetuju stanovništvu da u potpunosti apstiniraju. Kako… »
Čak i povremeno konzumiranje alkohola štetno
Danas 24.08.2018
Čak i povremeno konzumiranje alkohola je štetno po zdravlje, pokazalo je do sada najveće i najdetaljnije istraživanje o efektima pijenja alkohola, u kojem se vladama sugeriše da bi trebalo da savetuju stanovništvu da u potpunosti apstiniraju. Kako… »
Vesti dana »
Kosovo: Prema preliminarnim rezultatima izbora Samoopredelenje dobija 48 poslanika
Danas pre 14 minutajoš 60 povezanih
Iran objavio kraj napada posle razmene vatre sa Izraelom, Tramp poziva na smirivanje
BBC News pre 54 minutajoš 43 povezane
uživo Iran obustavio vojnu kampanju protiv Izraela, Tramp najavio mogući dogovor o primirju
NIN pre 53 minutajoš 29 povezanih
Zemljotres jačine 7,8 jedinica Rihtera pogodio Filipine – najmanje 32 mrtvih
RTS pre 28 minutajoš 48 povezanih
Ukinuta vanredna situacija u Čačku: stabilizovano vodosnabdevanje posle havarije na „Rzavu“
Glas Zapadne Srbije pre 28 minutajoš 24 povezane


