Povezane vesti
Maksi školski karavan kreće na put: Da povrće bude deci bliže!
Blic 12.10.2018
Prema poslednjim istraživanjima Instituta za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“ u Srbiji oko 56 odsto dece konzumira povrće, ali je taj procenat i dalje nedovoljan i više od deset godina se nije menjao. U želji da im približi značaj povrća i… »
Maksi školski karavan kreće na put
Telegraf 12.10.2018
Da povrće bude deci bliže! Prema poslednjim istraživanjima Instituta za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“ u Srbiji oko 56 odsto dece konzumira povrće, ali je taj procenat i dalje nedovoljan i više od deset godina se nije menjao. U želji da im… »
Vesti dana »
Voda u Čačku, Gornjem Milanovcu i Lučanima ponovo ispravna za piće nakon 15 dana zabrane
Naslovi.ai pre 42 minutajoš 29 povezanih
Izrael pozvao na hitnu evakuaciju drevnog grada! Tramp poručio: "Rekao sam Bibiju da pazi šta radi jer bi brzo mogao da ostane sam protiv Irana"
Kurir pre 56 minutajoš 45 povezanih
Petković: Čestitka Marte Kos na "pobedi" Aljbinu Kurtiju neprimerena iz više razloga
RTV pre 6 satijoš 72 povezane
Podvodni zemljotres kod obale Kube zaljuljao zgrade u Havani, osetio se na Floridi
Insajder pre 2 satajoš 72 povezane



