Povezane vesti
Jedno piće dnevno "povećava rizik od moždanog udara", pokazuje nova studija
Radio 021 15.04.2019
Iako se prethodno mislilo da umereno ispijanje alkohola štiti srce, u novom istraživanju tvrdi se suprotno. Getty Images Jedna čaša dnevno je ipak možda previše Čak i slabije alkoholno piće povećava krvni pritisak i šanse za moždani udar, utvrdili su… »
Jedno piće dnevno „povećava rizik od moždanog udara“, pokazuje nova studija
BBC News 15.04.2019
Iako se prethodno mislilo da umereno ispijanje alkohola štiti srce, u novom istraživanju tvrdi se suprotno. Čak i slabije alkoholno piće povećava krvni pritisak i šanse za moždani udar, utvrdili su istraživači u velikoj genetskoj studiji koja je… »
Vesti dana »
Crvena zvezda je imala strašnog fudbalera: In-Bom Hvang je mundijalska klasa, Koreja preokrenula Čehe!
Hot sport pre 41 minutajoš 27 povezanih
Oblačno vreme u Srbiji, prepodne kišovito na istoku i jugu: temperatura do 24 stepena
Newsmax Balkans pre 1 satjoš 16 povezanih
Krećete na put ovim vozilom, naoružajte se strpljenjem: Evo gde su kilometarske kolone
Telegraf pre 36 minutajoš 11 povezanih
Hitna pomoć: Mirna noć u Beogradu, bez saobraćajnih nezgoda
Radio sto plus pre 6 minutajoš 11 povezanih
Venecijanska komisija danas o pravosudnim zakonima Srbije, učestvuje Brnabić
Beta pre 31 minutajoš 6 povezanih


