Povezane vesti
Bez mejlova u slobodno vreme
Danas 18.10.2019
Zabrana zaposlenima da pristupaju sposlovnim mejlovima van radnog vremena može da nanese više štete nego koristi, pokazala je studija. Istraživači sa Univerziteta u Saseksu otkrili su da bi zabrana mogla da pomogne zaposlenima da se isključe, ali bi… »
Vesti dana »
Izrael i Iran obustavljaju međusobne napade; Netanjahu: Vojne akcije za sada zaustavljene
RTS pre 24 satajoš 46 povezanih
Voda u Čačku, Gornjem Milanovcu i Lučanima ponovo ispravna za piće nakon 15 dana zabrane
Naslovi.ai pre 51 minutajoš 29 povezanih
Epilog izbora na Kosovu: "Pobeda najvećeg gubitnika" - većina toliko upitna, da se već prognozira novo glasanje
N1 Info pre 4 satijoš 72 povezane
Zemljotres magnitude 7,8 pogodio južne Filipine: Najmanje 19 poginulih, pokrenut cunami
Nedeljnik pre 24 satajoš 72 povezane


