Povezane vesti
Potvrđena veza između unosa alkohola i manjeg volumena mozga
Radio 021 05.11.2019
Prekomerna konzumacija alkohola nosi brojne rizike, uključujući probleme sa srcem i jetrom, veći rizik od karcinoma, ali i oštećenja mozga. Istraživanja su ukazala na povezanost između visokog unosa alkohola i smanjene bele i sive materije u mozgu. Do… »
Potvrđena veza između unosa alkohola i manjeg volumena mozga
N1 Info 05.11.2019
Prekomerna konzumacija alkohola nosi brojne rizike, uključujući probleme sa srcem i jetrom, veći rizik od karcinoma, ali i oštećenja mozga. Istraživanja su ukazala na povezanost između visokog unosa alkohola i smanjene bele i sive materije u mozgu. Do… »
Vesti dana »
Na današnji dan, 12. jun: Izvedena prva uspešna transfuzija krvi, rođena Ana Frank, umro Gregori Pek...
N1 Info pre 15 minutajoš 2 povezane
Od pretnji do pregovora – Vašington govori o dogovoru, Teheran o posledicama američkih napada
RTS pre 20 minutajoš 1 povezana
UKRAJINSKA KRIZA: Medvedev: Mi smo civilizovani, ne gađamo kulturna dobra; Rumunija traži od Ukrajine da programira dronove
RTV pre 5 minutajoš 1 povezana
VIDEO Epska glupost Meksikanca. Oborio protivnika na zemlju i sada mu preti suspenzija
Nova pre 6 satijoš 5 povezanih



