Povezane vesti
Novo istraživanje potvrdilo da je meso rizično po zdravlje
Vesti online 11.02.2020
Konzumiranje crvenog i prerađenog mesa povezano je s većim izgledima za srčane bolesti i smrt, pokazuje nova velika studija. Konzumiranje ribe nema negativne posledice Manje mesa, više povrća…. Prema tom istraživanju, čiji su rezultati objavljeni u… »
Novo istraživanje potvrdilo da je meso rizično po zdravlje
N1 Info 11.02.2020
Konzumiranje crvenog i prerađenog mesa povezano je s većim izgledima za srčane bolesti i smrt, pokazuje nova velika studija. Prema tom istraživanju, čiji su rezultati objavljeni u časopisu "JAMA Internal Medicine", konzumiranje dva mala obroka crvenog… »
Vesti dana »
„Ovo nije san – plačite!“ Niksi posle 53 godine šampioni, reči komentatora obišle svet!
Kurir pre 0 minutajoš 8 povezanih






