Povezane vesti
Boks i Tajson: I dalje je Gvozdeni Majk - oduševio u borbi sa Džonsom
Južne vesti 29.11.2020
Getty Images Majk Tajson se vratio u bokserski ring u revijalnoj borbi protiv Roja Džonsa, a posle meča koji je završen nerešeno, najavio je da će nastaviti da se nadmeće. Tajson prethodnih 15 godina nije bio aktivan, a uprkos strahu mnogih ljubitelja… »
Boks i Tajson: I dalje je Gvozdeni Majk - oduševio u borbi sa Džonsom
BBC News 29.11.2020
Tajson prethodnih 15 godina nije bio aktivan, a uprkos strahu mnogih ljubitelja boksa da će meč sa Džonsom biti samo farsa da bi se zaradio novac, dvojica veterana su pružila zabavnu predstavu. Majk Tajson se vratio u bokserski ring u revijalnoj borbi… »
Pitali Roja o strahu od Majka, Tajson oteo mikrofon i priredio šou: Ja sam početnik, ko brine o meni
Telegraf 29.11.2020
Nekadašnji bokserski šampion u teškoj kategoriji Majk Tajson nastavio je šou program i posle borbe sa Roj Džons Džuniorom. Tajson je posle humanitarnog okršaja i 76:76 u osam dvominutnih rundi bio nešto bolji borac, ali je Roj ipak uspeo da ostane na… »
Tajson i dalje liči na "uragan": Impresivno izdanje Majka, bokserske legende priredile spektakl!
Telegraf 29.11.2020
Američki bokseri Majk Tajson i Roj Džons Džunior završili su borbu nerešenim rezultatom 76:76 u subotu na nedelju u Los Anđelesu. Dvojica, nekada elitnih boksera su to pokazali i u ovoj borbi, iako zbirno sada imaju čak 105 godina. Jasno je da i mnogi… »
Vesti dana »

Poslanici Skupštine Srbije sutra razmatraju novi Zakon o legalizaciji objekata
NIN pre 45 minutajoš 28 povezanih

(Video, foto) kilometarske kolone na: Auto-putu Snimak dronom pokazuje posledice jezivog udesa
Blic pre 45 minutajoš 28 povezanih

Grčka upozorava na prisustvo sumpor-dioksida u sušenim jagodama iz Srbije
Naslovi.ai pre 44 minutajoš 8 povezanih

Oglasio se Lekorni nakon ostavke: Bio sam spreman na kompromis ali...
B92 pre 41 minutajoš 37 povezanih