Povezane vesti

Posle reprezentacije i lige Evrope - vreme je da uči klince! Bivši golman Srbije otkrio što se vratio u domaći fudbal

Posle reprezentacije i lige Evrope - vreme je da uči klince! Bivši golman Srbije otkrio što se vratio u domaći fudbal

Mondo 31.03.2022
"Iako sam početnik na funkciji, nisam početnik u fudbalu", rekao je bivši čuvar mreže Srbije. "Iako sam početnik na funkciji, nisam početnik u fudbalu", rekao je bivši čuvar mreže Srbije. Nekadašnji čuvar mreže reprezentacije Srbije Željko Brkić vratio… »
Željko Brkić u novoj ulozi: Cilj mi je da Proleter u prvom timu ima igrače koji mogu da odgovore modernom fudbalu

Željko Brkić u novoj ulozi: Cilj mi je da Proleter u prvom timu ima igrače koji mogu da odgovore modernom fudbalu

Večernje novosti 31.03.2022
FOTO: AP On je postao direktor omladinske škole novosadskog Proletera. To je novi početak za ovog 35-godišnjaka. Pre nego što dođemo do sadašnje funkcije u fudbalskom klubu Proleter, vratićemo se na sam početak vaše karijere. Kako ste počeli da se bavite… »
Željko brkić za hotsport: U Proleteru je najlepše, cilj je da postavimo temelje za budućnost!

Željko brkić za hotsport: U Proleteru je najlepše, cilj je da postavimo temelje za budućnost!

Hot sport 31.03.2022
Bivši golman reprezentacije o karijeri, Proleteru, budućnosti! Gospodine Brkiću, pre nego što dođemo do sadašnje funkcije u fudbalskom klubu Proleter vratićemo se na sam početak vaše karijere. Kako ste počeli da se bavite fudbalom i kada je to bilo? ŽB… »

Vesti dana »

NBS naložila povoljnije uslove kreditiranja

NBS naložila povoljnije uslove kreditiranja

Vesti online pre 32 minutajoš 29 povezanih
Tokom nedelje toplo, za vikend pljuskovi

Tokom nedelje toplo, za vikend pljuskovi

Moj Novi Sad pre 28 minutajoš 23 povezane
"Orlovi" sleteli u Rigu - trening je već zakazan

"Orlovi" sleteli u Rigu - trening je već zakazan

B92 pre 13 minutajoš 23 povezane
Manje živorođenih i umrlih u Srbiji nego prethodne godine