Povezane vesti
Čaša piva dnevno dobra za zdravlje
N1 Info 20.05.2022
Preterana konzumacija piva može dovesti do neželjenih reakcija kao što su srčana oboljenja, i bolesti jetre. Međutim, u umerenim količinama, postižu se pozitivni efekti na zdravlje. Američka istraživanja su pokazala da osobe koje piju pivo imaju manje… »
Čaša piva dnevno čuva zdravlje i duh
Nova 20.05.2022
Preterana konzumacija može dovesti do neželjenih reakcija kao što su srčana oboljenja, i bolesti jetre. Međutim, u umerenim količinama, postižu se pozitivni efekti na zdravlje. Američka istraživanja su pokazala da osobe koje piju pivo imaju manje šanse… »
Vesti dana »
Potvrđena izborna pobeda jermenskog premijera Pašinijana, Rusija tvrdi da se "mešao Zapad"
N1 Info pre 1 satjoš 61 povezana
Iran objavio kraj napada posle razmene vatre sa Izraelom, Tramp poziva na smirivanje
BBC News pre 1 satjoš 43 povezane
Voda u Gornjem Milanovcu, Čačku i Lučanima ispravna, vanredne situacije ukinute
Naslovi.ai pre 5 minutajoš 26 povezanih
BLISKOISTOČNI SUKOB: Iran najavio prestanak napada na Izrael, ali i upozorio na mogućnost još jačih napada
RTV pre 2 satajoš 29 povezanih
Zemljotres na početku školske godine na Filipinima, najmanje 19 mrtvih i više od 100 povređenih
BBC News pre 1 satjoš 48 povezanih


