Povezane vesti
Dodavanje soli je loša navika koja skraćuje život
Politika 13.07.2022
Najnovijim naučnim istraživanjima utvrđeno je da ljudi koji previše sole hranu imaju veći rizik od prerane smrti. Istraživači sa Univerziteta Tulane, u Nju Orleansu, analizirali su podatke oko 500.000 odraslih učesnika iz UK biobanke koji su popunili… »
Navika koja može povećati rizik od rane smrti
Vesti online 13.07.2022
Ljudi koji dodaju više soli u hranu tokom jela imaju veći rizik od prerane smrti, pokazalo je novo veliko istraživanje. Istraživači sa Univerziteta Tulane za javno zdravlje i tropsku medicinu u Americi analizirali su podatke od 500.000 odraslih koji su… »
Vesti dana »
(Foto) Prve slike stravične nesreće u Mađarskoj! Povređene putnike i tela izvlačili ispod autobusa, jezive scene na auto-putu
Blic pre 46 minutajoš 46 povezanih
Kakav preokret: Zverev pobedio Norija za treće kolo mastersa u Sinsinatiju
Večernje novosti pre 32 minutajoš 28 povezanih
Hladni front juri ka Srbiji: Slede 2 paklena dana, a evo kada stiže zahlađenje
Telegraf pre 2 satajoš 21 povezana
Đedović Handanović o prodaji ruskog udela u NIS-u: Pregovori MOL-a i Gaspromnjefta napreduju, ishod ne zavisi od Srbije
Euronews pre 17 minutajoš 14 povezanih
Poljoprivrednici iz okoline Zrenjanina protestvovali zbog otkupne cene žitarica
Nova ekonomija pre 37 minutajoš 11 povezanih


