Povezane vesti
Nova studija o Alchajmerovoj bolesti: Da li jagode štite mozak?
Vesti online 02.08.2022
Konzumiranje jagoda može pomoći u zaštiti mozga od Alchajmerove bolesti smanjenjem upale, tvrde naučnici. Tim istraživača predvođen Univerzitetom Raš u Čikagu otkrio je da odrasli ljudi stariji od 65 godina koji su redovno jeli ovo voće imaju manje tau… »
Vesti dana »
Parlament Turske odobrio zakon o uslovnom pomilovanju hiljada boraca Radničke partije Kurdistana
Beta pre 5 satijoš 1 povezana
Ivana Španović obezbedila finale Evropskog prvenstva iz prvog pokušaja, kraj za Mitrović i Emini
Danas pre 5 satijoš 3 povezane
NPS: Da li se na Niškom aerodromu jeftini letovi menjaju skupljim Er Srbije?
Medijska kutija pre 1 satjoš 1 povezana



