Povezane vesti
Studija: Povrće, žitarice i mahunarke smanjuju rizik od kancera creva
Vesti online 29.11.2022
Nova studija provedena u SAD kojom je bilo obuhvaćeno 79.950 muškarca otkrila je da je u onoj grupi koja je konzumirala najveće količine zdrave biljne hrane rizik od razvoja kancera debelog creva bio za 22 odsto manji u poređenju sa onima koji su jeli… »
Studija: Povrće, žitarice i mahunarke smanjuju rizik od kancera creva
N1 Info 29.11.2022
Ishrana bogata povrćem, celovitim žitaricama i mahunarkama može da smanji rizik od razvoja karcinoma creva kod muškaraca za 22 odsto, pokazalo je opsežno američko istraživanje. Nova studijas provedena u SAD kojom je bilo obuhvaćeno 79.950 muškarca… »
Opsežna studija: Povrće, mahunarke i cele žitarice smanjuju rizik od raka debelog creva
Radio 021 29.11.2022
Ishrana bogata povrćem, celim žitaricama i mahunarkama može da smanji rizik od razvoja karcinoma creva kod muškaraca za 22 odsto, pokazalo je opsežno američko istraživanje. Nova studija sprovedena u SAD kojom je bilo obuhvaćeno 79.950 muškarca otkrila je… »
Vesti dana »
Agencija: Svi putnici iz autobusa u Bugarskoj bezbedni, jedan lakše povređen
N1 Info pre 1 satjoš 31 povezana
Požari i dalje besne širom regiona, najteže u Crnoj Gori i BiH
Naslovi.ai pre 24 minutajoš 46 povezanih
Tenzije oko Ormuskog moreuza i novi sukobi na Bliskom istoku
Naslovi.ai pre 14 minutajoš 27 povezanih
Ursula fon der Lajen: Evropska komisija spremna da pošalje satelitski sistem za pomoć Indoneziji nakon zemljotresa
Euronews pre 1 satjoš 64 povezane
Borba za vodu i trka s vremenom: Mađarska gradi privremenu podvodnu branu na Dunavu
Dnevnik pre 3 satajoš 21 povezana



