Povezane vesti
Zašto muškarci ćelave: Istraživanje otkrilo koja pića ubrzavaju gubitak kose
Vesti online 11.01.2023
S gubitkom kose se susreće sve veći broj muškaraca, a novo istraživanje dokazalo je da je preterana konzumacija zaslađenih pića povezana sa ćelavošću kod muškaraca. Istraživanje su sproveli naučnici sa Tsinghua Univerziteta u Pekingu i dokazali da je… »
Vesti dana »
Đedović Handanović: Postignut dogovor Srbije i MOL-a, ako odobre kupujemo dodatnih pet odsto NIS-a
Beta pre 1 satjoš 24 povezane
Ministar odbrane Izraela: Vojne operacije Izraela protiv Irana daleko su od završetka
Večernje novosti pre 15 minutajoš 44 povezane
Osnovci u petak završavaju nastavu, na raspustu od 15. juna do 31. avgusta
Telegraf pre 2 satajoš 45 povezanih
Džanan Musa na ivici suza pričao o Edinu, a onda i šansama BiH na Mundijalu...
Sportske.net pre 45 minutajoš 93 povezane


