Povezane vesti
Nova studija sa Harvarda otkrila: Jelovnik koji produžava život
Vesti online 13.01.2023
Istraživači sa Univerziteta Harvard identifikovali su četiri uobičajena obrasca zdrave ishrane koji mogu da pomognu u smanjenju rizika od prerane smrti do 20 odsto. Nova studija objavljena u časopisu JAMA Internal Medicine imala je za cilj da pronađe… »
Vesti dana »
Spremite se za pakleni vikend i veliku promenu: Temperature idu preko 34 stepena, a RHMZ upozorava na opasnost koja vreba na otvorenom!
Blic pre 33 minutajoš 30 povezanih
'Valjevo ne zaboravlja': Protest podsećanja na nasilje policije 2025, i dalje bez optužnica
BBC News pre 9 minutajoš 40 povezanih
Đedović Handanović: Inteziviran rad na projektu gasne elektrane kod Niša
Nedeljnik pre 2 satajoš 15 povezanih
Razorni šumski požari pogodili primorska područja u Hrvatskoj i Grčkoj
Naslovi.ai pre 39 minutajoš 144 povezane
Mali o minimalcu: Predlog je da se poveća sa 550 na 600 evra, cilj je 650 do ovog roka
Mondo pre 5 satijoš 18 povezanih

