Povezane vesti
Zaslađivač bez kalorija povezan sa srčanim i moždanim udarom
N1 Info 28.02.2023
Zamena za šećer pod nazivom eritritol povezana je sa poremećajem zgrušavanja krvi, moždanim udarom, infarktom i smrću, pokazala je nova studija. „Stepen rizika nije bio mali“, rekao je vodeći autor studije dr Stenli Hazen, direktor Centra za… »
Veštački zaslađivač koji se koristi i u Srbiji opasan po zdravlje
Telegraf 28.02.2023
Kako se navodi, rizik nije zanemarljiv. Najnovija studija, objavljena u naučnom časopisu "Nature medicine", ustanovila je vezu između visokog nivoa zaslađivača eritritola u krvi i povećanog rizika od srčanih oboljenja, pojave krvnih ugrušaka i infarkta… »
Nula kalorija, mnogo problema: zaslađivač eritritol opasan po zdravlje
RTV 28.02.2023
VAŠINGTON - Najnovija studija, objavljena u naučnom časopisu "Nature medicine" ustanovila je vezu između visokog nivoa zaslađivača eritritola u krvi i povećanog rizika od srčanih oboljenja, pojave krvnih ugrušaka i infarkta. "Rizik nije zanemarljiv"… »
Vesti dana »
Kanada ima ulogu favorita! Kladionice su jasne: Bosanci će biti na mukama!
Kurir pre 1 satjoš 3 povezane
Otvoreno Svetsko prvenstvo, Šakira i Burna Boj podigli temperaturu u Meksiko Sitiju
Danas pre 5 satijoš 1 povezana






