Povezane vesti
Studija: Tri ili više šoljica kafe dnevno može ozbiljno da našteti bubrezima
Vesti online 01.03.2023
Iako su mnoga dosadašnja istraživanja dokazala da umereni unos kafe doprinosi našem zdravlju i neće da napravi veću štetu, nova studija otkrila je da ispijanje tri ili više šoljice kafe dnevno može ozbiljno da ošteti bubrege. Istraživanje, čiji su… »
Studija: Tri ili više šoljica kafe dnevno može ozbiljno da našteti bubrezima
N1 Info 01.03.2023
Iako su mnoga dosadašnja istraživanja dokazala da umereni unos kafe doprinosi našem zdravlju i neće da napravi veću štetu, nova studija otkrila je da ispijanje tri ili više šoljice kafe dnevno može ozbiljno da ošteti bubrege. Istraživanje, čiji su… »
Studija: Tri ili više šoljica kafe dnevno može ozbiljno da našteti bubrezima
Glas Zaječara 01.03.2023
Iako su mnoga dosadašnja istraživanja dokazala da umereni unos kafe doprinosi našem zdravlju i neće da napravi veću štetu, nova studija otkrila je da ispijanje tri ili više šoljice kafe dnevno može ozbiljno da ošteti bubrege. Istraživanje, čiji su… »
Vesti dana »
Otvoreno Svetsko prvenstvo, Šakira i Burna Boj podigli temperaturu u Meksiko Sitiju
Danas pre 3 satajoš 1 povezana
Tramp tvrdi da je sporazum s Iranom praktično usaglašen, iz Teherena još nije stigla potvrda
Danas pre 3 satajoš 1 povezana






