Povezane vesti
Popularna namirnica koja smanjuje obim struka, ali i nivo lošeg holesterola
N1 Info 11.05.2023
Redovno konzumiranje avokada može da pomogne u smanjenju telesne težine, indeksa telesne mase (BMI) i obima struka, pokazala je studija, ali to nije sve... Istraživanje američkih Univerziteta Pen Stejt, Loma Linda, Tafts, UCLA i Vejke Forest, čiji su… »
Vesti dana »
Grčki ministar s Macutom: Srbija može da računa na našu podršku u pristupanju EU
Serbian News Media pre 24 minutajoš 19 povezanih
Iranu ponuđena obnova od 300 milijardi dolara u okviru dogovora sa SAD
Politika pre 3 satajoš 23 povezane
Jutra da se smrzneš! RHMZ objavio prognozu za vikend i nedelju pred nama: Tačno u ovo vreme nova tura pljuskova i grmljavine
Blic pre 3 satajoš 25 povezanih
Brazilski sudija postao hit na Mundijalu: Navijači zagrmeli zbog cena karata VIDEO
Nova pre 49 minutajoš 53 povezane


