Povezane vesti
Voće koje može da smanji nivo lošeg holesterola
Vesti online 15.06.2023
Prema istraživanju sprovedenom na Univerzitetima Pen Stejt, Loma Linda, Tafts, UCLA i Vejk Forest u Americi, učesnici koji su jeli jedan avokado dnevno tokom šest meseci primetili su smanjenje nivoa lošeg holesterola. Prednosti za zdravlje srca Kalorije… »
Voće koje može da smanji nivo lošeg holesterola
N1 Info 15.06.2023
Prema istraživanju sprovedenom na Univerzitetima Pen Stejt, Loma Linda, Tafts, UCLA i Vejk Forest u Americi, učesnici koji su jeli jedan avokado dnevno tokom šest meseci primetili su smanjenje nivoa lošeg holesterola. Ovo istraživanje je pokušalo da… »
Vesti dana »
Slučaj Generalštab: Marinika Tepić tvrdi da je Goran Vasić promenio iskaz
Beta pre 2 satajoš 39 povezanih
Ključni zahtev poslat Amerikancima: NIS čeka odluku koja može da promeni sve
Telegraf pre 4 satijoš 36 povezanih
Studenti u blokadi: Obavezne posete đaka Ekspu su politizacija obrazovanja i promocija projekata
In medija pre 6 minutajoš 28 povezanih
Uživo: Kriza na Bliskom istoku Tramp: Danas ćemo napasti Iran veoma snažno
Euronews pre 16 minutajoš 46 povezanih



