Povezane vesti
Jedna kašika maslinovog ulja dnevno može da pomogne vašem organizmu
Vesti online 31.07.2023
Dodavanje kašike maslinovog ulja vašim obrocima svaki dan može da ima ogroman uticaj na dugoročno zdravlje mozga, pokazuje studija. Istraživači sa Univerziteta Harvard otkrili su da samo jedna supena kašika ulja svakog dana može da smanji rizik od smrti… »
Jedna kašika maslinovog ulja dnevno može da pomogne vašem organizmu
N1 Info 31.07.2023
Dodavanje kašike maslinovog ulja vašim obrocima svaki dan može da ima ogroman uticaj na dugoročno zdravlje mozga, pokazuje studija. Istraživači sa Univerziteta Harvard otkrili su da samo jedna supena kašika ulja svakog dana može da smanji rizik od smrti… »
Vesti dana »
Katastrofa u Indoneziji: Zemljotres magnitude 7,7 odneo najmanje 20 života
IndeksOnline pre 55 minutajoš 36 povezanih
Lokalizovan požar na Dugom otoku, kod Omiša nema više opasnosti
Radio 021 pre 6 minutajoš 13 povezanih
AMSS: Jak intenzitet saobraćaja na svim glavnim putevima, još jedna velika smena turista
N1 Info pre 1 satjoš 9 povezanih
Hrvatske nadležne službe: Lokalizovan požar na Dugom otoku, kod Omiša nema opasnosti
Insajder pre 1 satjoš 11 povezanih



