Povezane vesti
Naučnici s Harvarda imaju lošu vest za Srbe: Koliko crvenog mesa je bezbedno jesti nedeljno
Nova 23.10.2023
Američki istraživači ispitali su navike u ishrani 200.000 ljudi, a imaju loše vesti za sve koji vole slaninu za doručak, a za meze pršuticu. Nekoliko kobasica i režnjeva slaninice osnovni su sastojci i kompletnog engleskog doručka. Ali naučnici su sve… »
Ako jedete ovu hranu više od dva puta nedeljno, rizik od dijabetesa može se udvostruči, kažu istraživači
Telegraf 23.10.2023
Iako je svo crveno meso povećalo rizik, prerađeno meso je to učinilo više od neprerađenog mesa. Samo dve porcije crvenog mesa nedeljno mogu povećati rizik od razvoja dijabetesa tipa 2, otkriva nova studija objavljena u "The American Journal of Clinical… »
Vesti dana »
Prekinuto polufinale izraelskog šampionata - Razlog je iranski projektil!
Sportske.net pre 5 satijoš 48 povezanih
Simić: Po preliminarnim rezultatima Srpska lista osvojila svih deset mandata na izborima na Kosovu
Radio sto plus pre 1 danjoš 18 povezanih
BLISKOISTOČNI SUKOB: Iran lansirao balističke rakete na Izrael; Tramp: Ispalili ste rakete, dosta je!
RTV pre 1 danjoš 47 povezanih




