Povezane vesti
Istraživanja su pokazala da čokolada čini posebno srećnom jednu grupu ljudi
Nedeljnik 27.12.2023
Antioksidativni flavanoli u zrnu kakaoa mogu da spreče oštećenje ćelija koje ometa hormone i moždane signale, kažu istraživači. Čokolada čini sredovečne žene srećnijim, pokazalo je istraživanje. Utvrđeno je da dnevna konzumacija tokom osam nedelja… »
Novo istraživanje nam je dalo jako dobar razlog da jedemo čokoladu
Nova 27.12.2023
Antioksidativni flavanoli u zrnu kakaoa mogu da spreče oštećenje ćelija koje ometa hormone i moždane signale, kažu istraživači. Čokolada čini sredovečne žene srećnijim, pokazalo je istraživanje. Utvrđeno je da dnevna konzumacija tokom osam nedelja… »
Istraživanja su pokazala da čokolada čini posebno srećnom jednu grupu ljudi
N1 Info 27.12.2023
Antioksidativni flavanoli u zrnu kakaoa mogu da spreče oštećenje ćelija koje ometa hormone i moždane signale, kažu istraživači. Čokolada čini sredovečne žene srećnijim, pokazalo je istraživanje. Utvrđeno je da dnevna konzumacija tokom osam nedelja… »
Vesti dana »
Izbori na Kosovu: Još jedna pobeda Samoopredeljenja, ali bez većine u parlamentu
BBC News pre 11 minutajoš 61 povezana
Cene nafte naglo skočile posle novih okršaja Izraela i Irana
Nova ekonomija pre 36 minutajoš 43 povezane
Voda u Gornjem Milanovcu, Čačku i Lučanima ispravna, ukinute vanredne situacije
Naslovi.ai pre 36 minutajoš 26 povezanih
BLISKOISTOČNI SUKOB: Iran najavio prestanak napada na Izrael, ali i upozorio na mogućnost još jačih napada
RTV pre 1 satjoš 29 povezanih
Zemljotres na početku školske godine na Filipinima, najmanje 19 mrtvih i više od 100 povređenih
BBC News pre 1 satjoš 48 povezanih



