Povezane vesti
U Srbiji su od danas za 10 odsto veće plate a penzije za 14,8 odsto! Minimalac veći za 17,8 procenata! Zrenjanin - Povećanje…
Volim Zrenjanin 01.01.2024
Od danas u Srbiji su plate u javnom sektoru uvećane za 10 odsto, dok se pnezioneri mogu obradovati povećanjem penzije za 14,8 odsto i to nije sve uvećana je i minimalna zarada za rekordnih 17,8 procenata i iznosiće 271 dinar po radnom satu, odnosno od… »
Od danas veći minimalac, plate u javnom sektoru i penzije
Moj Novi Sad 01.01.2024
Minimalna zarada u Srbiji od danas je uvećana 17,8 odsto – na 47.154 dinara. Minimalac, bez poreza i doprinosa za obavezno socijalno osiguranje, iznosi 271 dinar po radnom času. Plate u javnom sektoru od danas su veće za 10 procenata. Penzionerima od… »
Vesti dana »
Poštanska štedionica: Prvog dana isplaćeni svi klijenti Alta banke sa zakazanim terminima
Serbian News Media pre 2 satajoš 25 povezanih
Istraga protiv Orbanovog ministra: Pronađene velike količine gotovine u šumi i skladištima
NIN pre 1 satjoš 22 povezane
Temperatura za 15 minuta pala za 10 stepeni, a sad ide na 20! Todorović otkrio šta znači kad u novembru naglo skače živa u termometru: Beograd juče bio blizu rekorda
Blic pre 1 satjoš 22 povezane
Letovi u SAD ponovo dozvoljeni: Oko 1,5 miliona putnika pogođeno poremećajima
Radio 021 pre 3 satajoš 25 povezanih
Odlaže se uspostavljanje putničkog saobraćaja na pruzi Beograd-Budimpešta
RTV pre 4 satijoš 19 povezanih


