Povezane vesti
Nezaposlenima veća osnovica za novčanu naknadu
Nova ekonomija 18.01.2024
Nacionalna služba za zapošljavanje (NSZ) povećala je osnovicu novčane naknade, dnevna odšteta nezaposlenima će iznositi 1.407 dinara, najniži mesečni iznos nadoknade 31.503 a najviši 73.029 dinara, saopštila je Nacionalna služba za zapošljavanje… »
Od 1. februara nove osnovice novčanih naknada
Biznis.rs 18.01.2024
Najniži mesečni iznos 31.503 dinara. Nacionalna služba za zapošljavanje (NSZ) saopštila je da će se od 1. februara primenjivati nove, sa godišnjim indeksom potrošačkih cena u 2023. godini usklađene osnovice dnevne i mesečne novčane naknade. Osnovica… »
Od 1. februara veće novčane naknade
Ozon 18.01.2024
Sremska Mitrovica – Nacionalna služba za zapošljavanje ( NSZ) saopštila je da će se od 1. februara primenjivati nove, sa godišnjim indeksom potrošačkih cena u 2023. godini usklađene osnovice dnevne i mesečne novčane naknade. Osnovica dnevne novčane… »
Vesti dana »
Studentska lista: Nova vlada Srbije će hitno predstaviti mere za stabilizaciju Idea marketa
Serbian News Media pre 3 satajoš 26 povezanih
RIK: Slab odziv na izborima za nacionalne savete, Bošnjaci i Mađari najviše glasali (video)
Blic pre 13 minutajoš 36 povezanih
Tv: Informer dobila rešenje REM-a kojim se od sutra na 7 dana zabranjuju "Prve info"
Blic pre 5 satijoš 7 povezanih
Trener Slovana posle Zvezde: "Neverovatno, ne znam kad sam poslednji put to video"
B92 pre 49 minutajoš 28 povezanih




