Povezane vesti
Deca koja piju energetska pića sklonija poremećajima mentalnog zdravlja - zabrinjavajući rezultati nove studije
Pravda 02.02.2024
Energetska pića mogu negativno da utiču na dečije mozgove jer se njihovom upotrebom povećava rizik od mentalnih problema, uključujući poremećaj pažnje sa hiperaktivnošću (ADHD), depresiju, anksioznost i samoubilačke misli. Deca koja konzumiraju… »
Zabrinjavajući rezultati nove studije: Deca koja piju energetska pića sklonija poremećajima mentalnog zdravlja
Euronews 02.02.2024
Deca koja konzumiraju energetska pića sklonija su poremećajima mentalnog zdravlja, pokazali su rezultati najnovije britanske studije. Prema istraživanju Univerziteta u Njukaslu i Tisajdu, energetska pića mogu negativno da utiču na dečije mozgove jer… »
Deca koja piju energetska pića sklonija su i samoubilačkim mislima! Evo kako ova pića utiču na dečije mozgove, posledice su…
Kurir 02.02.2024
Deca koja konzumiraju energetska pića sklonija su poremećajima mentalnog zdravlja, pokazali su rezultati najnovije britanske studije. Prema istraživanju Univerziteta u Njukaslu i Tisajdu, energetska pića mogu negativno da utiču na dečije mozgove jer se… »
Vesti dana »
Požari u Srbiji: 25 aktivnih, situacija na Stolovima nepromenjena
Nedeljnik pre 47 minutajoš 16 povezanih
Subota donosi vrhunac saobraćajnog talasa: Evo koliko se čeka na granicama Srbije
Moj Novi Sad pre 1 satjoš 11 povezanih
Sunčano i toplo vreme, u košavskom području jak vetar: Temperatura do 34 stepena
Newsmax Balkans pre 1 satjoš 11 povezanih
Lompar: Potpuno saglasje studenata i opozicije nije moguće, stranke sačuvale režim
Danas pre 32 minutajoš 7 povezanih




