Povezane vesti
Koliko čaša alkoholnih pića nedeljno vas dovodi u rizik od bolesti srca?
Radio 021 02.04.2024
Muškarci koji popiju 15 alkoholnih pića ili više nedeljno, kao i žene koje u istom period popiju osam ili više časa alkohola imaju veću šansu da se razbole od kardiovaskularnih bolesti. To pokazuje novo istraživanje predstavljeno na nedavnom godišnjem… »
Prekomerna konzumacija alkohola povećava šansu za razvoj jedne vrste bolesti
Danas 02.04.2024
Muškarci koji piju 15 ili više alkoholnih pića nedeljno i žene koje piju osam ili više čaša alkohola u istom periodu imaju veće šanse da obole od kardiovaskularnih bolesti, pokazala je nova studija koju je sproveo Američki koledž za kardiologiju, prenosi… »
Vesti dana »
Kanada ima ulogu favorita! Kladionice su jasne: Bosanci će biti na mukama!
Kurir pre 1 satjoš 3 povezane
Otvoreno Svetsko prvenstvo, Šakira i Burna Boj podigli temperaturu u Meksiko Sitiju
Danas pre 5 satijoš 1 povezana





