Povezane vesti
Ove namirnice koje jedemo svakodnevno izazivaju depresiju
B92 30.04.2024
Konzumacija velikih količina industrijski obrađene hrane i pića, posebno ako su ove namirnice veštački zaslađene, može biti povezana sa razvojem depresije, pokazalo je novo istraživanje o ženama, piše CNN. Studija ukazuje na vezu između konzumiranja… »
Vesti dana »
(Foto) Nevreme stiže u Srbiju: Na snazi narandžasti meteoalarm za više delova zemlje
Newsmax Balkans pre 1 satjoš 31 povezana
Apostolović: Francusko-nemački non pejper mogao bi da ubrza evropski put Srbije
Blic pre 5 minutajoš 8 povezanih




