Povezane vesti
Konzumiranje samo jednog alkoholnog pića dnevno skraćuje život
Vesti online 08.07.2024
Konzumiranje samo jednog alkoholnog pića dnevno, bilo da je to krigla piva, čaša vina ili čašica nekog žestokog pića, može skratiti vaš životni vek za otprilike dva i po meseca. Lekar Tim Stokvel iz Kanadskog instituta za istraživanje upotrebe supstanci… »
Konzumiranje samo jednog alkoholnog pića dnevno skraćuje život
B92 08.07.2024
Konzumiranje samo jednog alkoholnog pića dnevno, bilo da je to krigla piva, čaša vina ili čašica nekog žestokog pića, može skratiti vaš životni vek za otprilike dva i po meseca. Lekar Tim Stokvel iz Kanadskog instituta za istraživanje upotrebe supstanci… »
Vesti dana »
Ukrajinske snage pogodile čvorište dva ruska naftovoda; Lavrov: Spremni smo, ali samo za iskrene pregovore
RTS pre 15 minutajoš 1 povezana
Svi tajni detalji pregovora iz pakla! Iran traži 24 milijarde da odblokira planetu, Americi spremaju istorijsko poniženje
Blic pre 10 minutajoš 1 povezana
Ovo je novi kurs evra za 9. jun: Menjačnice po ovim vrednostima prodaju valute
Mondo pre 5 minutajoš 2 povezane




