Povezane vesti
Novo istraživanje otkriva dodatni razlog zbog kog ne bi trebalo da pijete vodu iz plastičnih flaša
Novi magazin 14.08.2024
Rezultati objavljeni u stručnom časopisu Microplastics pokazali su da pijenje iz plastičnih flaša može povećati krvni pritisak kao rezultat ulaska mikroplastike u krvotok. Istraživanje koje su sproveli naučnici iz Austrije, otkriva da se krvni pritisak… »
Vesti dana »
Zemljotres magnitude 7,7 u Indoneziji, poginulo najmanje 38 ljudi
Insajder pre 2 satajoš 61 povezana
Uživo: Kriza na Bliskom istoku, broj žrtava u Gazi dostigao 1.262 od početka prekida vatre, premašio 73.000 ukupno
Euronews pre 2 satajoš 25 povezanih
Ambasada Srbije: Nema povređenih u saobraćajnoj nesreći u Bugarskoj
Danas pre 3 satajoš 18 povezanih



