Povezane vesti
Novo istraživanje otkriva dodatni razlog zbog kog ne bi trebalo da pijete vodu iz plastičnih flaša
N1 Info 14.08.2024
Podeli : Austrijsko istraživanje donosi loše rezultate. Rezultati objavljeni u stručnom časopisu Microplastics pokazali su da pijenje iz plastičnih flaša može povećati krvni pritisak kao rezultat ulaska mikroplastike u krvotok. Istraživanje koje su… »
Voda iz plastičnih flaša povećava krvni ptitisak
B92 14.08.2024
Konzumiranje napitaka iz plastičnih flaša može podići krvni pritisak kao rezultat ulaska mikroplastike u krvotok, sugeriše nova studija. Mikroplastika je takođe pronađena u tečnostima u staklenim bocama, prema drugim istraživanjima, a stručnjaci kažu da… »
Vesti dana »
Prvo je kiptao od besa i pretio osvetom, a onda se smirio Tramp o napadu na američki helikopter: "Nije to velika stvar"
Blic pre 15 minutajoš 30 povezanih
Oportunitet za policajku osumnjičenu za zlostavljanje studentkinje zatražila odbrana, glavni tužilac prihvatio
N1 Info pre 49 minutajoš 44 povezane
Protest u Beogradu: Akademska zajednica neće ćutati ni odustati od podrške studentima
Beta pre 15 minutajoš 25 povezanih
VJT: Objavljena analiza dokaza navedenih u rešenju o odbacivanju dela prijave protiv Milića
Insajder pre 4 minutajoš 22 povezane



