Povezane vesti
Kako prerađeno i crveno meso utiče na organizam
Sputnik 21.08.2024
Konzumiranje prerađenog i crvenog mesa povećava rizik od dobijanja dijabetesa tipa 2, pa tako samo dva komada šunke dnevno povećavaju za 15 odsto takvu vrstu opasnosti, pokazala je najnovija studija. Istraživanje, koje su sproveli eksperti sa… »
I dva lista šunke su previše: Studija dala "najsveobuhvatnije dokaze" o povezanosti crvenog mesa i rizika od dijabetesa
Euronews 21.08.2024
O vezi između konzumacije crvenog mesa i dijabetesa tipa 2 odavno se govori, a sada je najveća studija te vrste pronašla dokaz da samo dve kriške šunke dnevno mogu da povećaju opasnost od razvoja te bolesti za čak 15 posto. Istraživači Univerziteta u… »
Vesti dana »
Vremenska prognoza: Toplotni talas traje do utorka, stižu pljuskovi
Naslovi.ai pre 18 minutajoš 29 povezanih
'Valjevo ne zaboravlja': Protest podsećanja na nasilje policije 2025, i dalje bez optužnica
BBC News pre 58 minutajoš 27 povezanih
Održan protest ispred JKP u Gornjem Milanovcu zbog nestašice vode
Radio sto plus pre 2 satajoš 14 povezanih
Razorni šumski požari pogodili primorska područja u Hrvatskoj i Grčkoj
Naslovi.ai pre 38 minutajoš 132 povezane



