Povezane vesti
Količina kalcijuma u čaši mleka povezana sa manjim rizikom od raka debelog creva
Vesti online 12.01.2025
Čaša mleka sadrži količinu kalcijuma dovoljnu da potencijalno smanji rizik od raka debelog creva, pokazala je studija u kojoj su učestvovale žene. Koje druge namirnice takođe sadrže visok sadržaj kalcijuma, postavio je pitanje “Biznis insajder”. Semenke… »
Količina kalcijuma u čaši mleka povezana sa manjim rizikom od raka debelog creva
N1 Info 12.01.2025
Čaša mleka sadrži količinu kalcijuma dovoljnu da potencijalno smanji rizik od raka debelog creva, pokazala je studija u kojoj su učestvovale žene. Koje druge namirnice takođe sadrže visok sadržaj kalcijuma, postavio je pitanje Biznis Insajder. Čaša… »
Čaša mleka dnevno smanjuje rizik od raka creva za gotovo petinu
Radio 021 12.01.2025
Konzumiranje čaše mleka dnevno smanjuje rizik od razvoja raka creva za gotovo petinu, pokazala je dosad najveća sprovedena studija ovog tipa. Istraživači sa Oksforda kažu da su pronašli dosad najjači dokaz o tome da kalcijum štiti od razvoja ove… »
Vesti dana »
Vrhunac toplotnog talasa u Srbiji sa temperaturom do 39 stepeni
Naslovi.ai pre 4 minutajoš 45 povezanih
Borba sa požarima u Srbiji: Deliblatska peščara pod kontrolom, najteže na Stolovima
Naslovi.ai pre 33 minutajoš 31 povezana
Razorni zemljotres u Kolumbiji: Više od 160 mrtvih i proglašeno vanredno stanje
Naslovi.ai pre 3 minutajoš 32 povezane
U ruskim napadima na Ukrajinu 12 poginulih i više desetina povređenih
Beta pre 2 satajoš 21 povezana




