Povezane vesti
Studija sa Harvarda: Kafa usporava starenje kod žena
Vesti online 09.06.2025
Nije novost da kafa može imati koristi za zdravlje, posebno ako se konzumira umereno i redovno – pomaže u smanjenju rizika od kardiovaskularnih bolesti i dijabetesa tipa 2. Istraživanje sa 47.000 učesnica Kofein iz kafe – ključni faktor. Međutim, nova… »
Harvardska studija otkriva: Kafa može usporiti starenje kod žena
Serbian News Media 09.06.2025
Nije novost da kafa može imati koristi za zdravlje, posebno ako se konzumira umereno i redovno – pomaže u smanjenju rizika od kardiovaskularnih bolesti i dijabetesa tipa 2. Međutim, nova studija sa Univerziteta Harvard otkriva još jedan potencijalno… »
Tri šoljice kafe dnevno produžava život: Važi samo za žene VIDEO
B92 09.06.2025
Dobre vesti za žene koje ne mogu da funkcionišu bez svoje jutarnje kafe: nova studija je povezala kofein sa zdravim starenjem kod lpšeg pola. Studija koja je trajala 32 godine, a koju je sprovela Škola javnog zdravlja T. H. Čen sa Univerziteta Harvard… »
Studija sa Harvarda: Kafa usporava starenje kod žena
N1 Info 09.06.2025
Nije novost da kafa može imati koristi za zdravlje, posebno ako se konzumira umereno i redovno – pomaže u smanjenju rizika od kardiovaskularnih bolesti i dijabetesa tipa 2. Međutim, nova studija sa Univerziteta Harvard otkriva još jedan potencijalno… »
Kafa usporava starenje kod žena, pokazuje studija sa Harvarda
Danas 08.06.2025
Nije novost da kafa može imati koristi za zdravlje, posebno ako se konzumira umereno i redovno – pomaže u smanjenju rizika od kardiovaskularnih bolesti i dijabetesa tipa 2. Međutim, nova studija sa Univerziteta Harvard otkriva još jedan potencijalno… »
Vesti dana »
Vremenska prognoza: Sunčano i toplo do 35 stepeni, od utorka osveženje sa pljuskovima
Naslovi.ai pre 13 minutajoš 24 povezane
Đedović Handanović: Pregovori oko NIS-a napreduju, RHE Bistrica strateški projekat
Naslovi.ai pre 12 minutajoš 16 povezanih
Protest poljoprivrednika u Aradcu i reakcija resornog ministra
Naslovi.ai pre 12 minutajoš 12 povezanih
Registrovana prva tri slučaja groznice Zapadnog Nila u Vojvodini
Naslovi.ai pre 11 minutajoš 13 povezanih






