Povezane vesti
Povučena uticajna studija koja je tvrdila da jabukovo sirće pomaže u mršavljenju
Radio 021 24.09.2025
Povučena je uticajna studija prema kojoj svakodnevno konzumiranje manje količine jabukovog sirćeta pomaže ljudima da smršaju, nakon što je istragom otkriveno da sadrži višestruke greške. Rezultati manjeg kliničkog ispitivanja, objavljeni prošle godine u… »
Stručni časopis povukao studiju koja povezuje jabukovo sirće s gubitkom težine
N1 Info 24.09.2025
U sredu je povučena uticajna studija prema kojoj svakodnevno konzumiranje manje količine jabukovog sirćeta pomaže ljudima da smršaju, nakon što je istragom otkriveno da sadrži višestruke greške. Rezultati manjeg kliničkog ispitivanja, objavljeni prošle… »
Vesti dana »
Serija razornih zemljotresa pogodila Indoneziju! Najjači bio 7,7 Rihtera - udar trajao duže od 30 sekundi, prvi snimci
Kurir pre 5 satijoš 7 povezanih
Milivojević u Valjevu: Studentski protesti nisu nasilni, nasilje izaziva Vučićev režim (VIDEO)
Danas pre 11 satijoš 1 povezana
"Možda Ormuški moreuz proglasim američkom teritorijom" Tramp šokirao izjavom: "Potpuno ga kontrolišemo"
Blic pre 5 satijoš 3 povezane




