Povezane vesti
Minimalna plata, maksimalno povećanje
Politika 18.01.2026
Od 1. januara 2026. godine minimalna zarada veća je za dodatnih 10,1 odsto. To znači da sada najniži mesečni neto dohodak u Srbiji koji prima oko tri procenta radnog stanovništva iznosi u proseku oko 65.000 dinara, ali ipak treba napomenuti da minimalac… »
Koliki će biti minimalac u januaru? Prva isplata stiže u februaru, evo kolika je bruto plata i koliko "ispaštaju" poslodavci
Blic 17.01.2026
Minimalna zarada u Srbiji od 1. januara 2026. godine uvećana je za 10,1 odsto, a prva plata obračunata po novoj satnici radnicima će biti isplaćena u februaru. Država je povećanje usvojila u okviru redovnog godišnjeg usklađivanja minimalne cene rada… »
Vesti dana »
„Mogli ste nas jednostavno bombardovati, možda bi bilo lakše“: Svetski lideri kritikuju sporo reagovanje na klimatske promene
Danas pre 7 satijoš 2 povezane
Smrt ruskog ambasadora u SAD: Zaharova se oglasila i kritikovala američke medije
Euronews pre 5 satijoš 2 povezane
U Zubinom Potoku, na severu Kosova, protest porodica uhapštenih Srba u slučaju Dosije 23
Danas pre 6 satijoš 1 povezana
Vremenska prognoza za četvrtak, 12. novembar: Letnja temperatura, oblačno, povremeno kiša
Beta pre 5 satijoš 4 povezane
RTS: Utvrđeno ko je od zaposlenih snimak internog sastanka dostavio TV Informer
Danas pre 9 satijoš 1 povezana


