Povezane vesti
Studija pokazala zašto bi trebalo da prestanemo da pijemo vodu iz plastičnih ambalaža
Ozon press 22.01.2026
Naučna recenzija više od 140 studija otkrila je da osobe koje se oslanjaju na flaširanu vodu godišnje unose znatno više čestica mikroplastike od onih koji piju vodu iz slavine. Prema istraživanju objavljenom krajem 2025. godine u časopisu „Journal of… »
Koliko mikroplastike unosimo dok pijemo vodu
Vesti online 22.01.2026
Iako mnogi flaširanu vodu doživljavaju kao praktičniju i bezbedniju opciju, nova naučna saznanja pokazuju da ona može imati i skrivenu cenu. Istraživanje objavljeno krajem 2025. godine u uglednom časopisu “Journal of Hazardous Materials” ukazuje na… »
Vesti dana »
Njujork je NBA šampion posle više od pola veka! Čudesni Branson ubacio 45 poena i doneo Niksima istorijsku titulu! (video)
Kurir pre 1 minutjoš 7 povezanih






