Povezane vesti
Ministarka: Predlog vlade da od 1. januara minimalac bude 600 evra, realan rast
NIN 19.08.2026
Ministarka za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Milica Đurđević Stamenkovski izjavila je danas da će od 1. januara 2027, prema predlogu Vlade, minimalna zarada u Srbiji biti povećana na 600 evra, odnosno sa 371 dinara na 405 dinara po… »
Stamenkovski: Predlog vlade da od 1. januara minimalac bude 600 evra, realan rast
Euronews 19.08.2026
Ministarka za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Milica Đurđević Stamenkovski izjavila je danas da će od 1. januara 2027, prema predlogu Vlade Srbije, minimalna zarada u Srbiji biti povećana na 600 evra, odnosno sa 371 dinara na 405 dinara… »
Stamenkovski: Predlog vlade da od 1. januara minimalac bude 600 evra, realan rast
RTV 19.08.2026
BEOGRAD - Ministarka za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Milica Đurđević Stamenkovski izjavila je danas da će od 1. januara 2027, prema predlogu Vlade Srbije, minimalna zarada u Srbiji biti povećana na 600 evra, odnosno sa 371 dinara na… »
Đurđević Stamenkovski za RTS: Rast minimalca nije samo nominalan, već i realan
RTS 19.08.2026
Pošto nije došlo do dogovora između poslodavaca i sindikata, prema predlogu Vlade Srbije, minimalna zarada će od 2027. godine biti 600 evra. Ministarka za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Milica Đurđević Stamenkovski rekla je za RTS da… »
Đurđević Stamenkovski: Povećanje minimalca na 600 evra je realno, za taj novac možete kupiti više nego pre
Radio 021 19.08.2026
Ministarka za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Milica Đurđević Stamenkovski izjavila je da će od 1. januara 2027, prema predlogu Vlade Srbije, minimalna zarada u Srbiji biti povećana na 600 evra. Kako je navela, to je povećanje sa 371… »
Minimalac će od 2027. biti 600 evra, cilj da prosečna plata dostigne 1.400 evra
Politika 19.08.2026
Za 24 meseca zarada porasla više od 49 odsto. Ministarka za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Milica Đurđević Stamenkovski izjavila je danas da će od 1. januara 2027, prema predlogu Vlade Srbije, minimalna zarada u Srbiji biti povećana na… »
Koliko će iznositi minimalac od 1. januara? Evo ko odlučuje o iznosu, ministarka za rad otkriva detalje
Telegraf 19.08.2026
Ministarka za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Milica Đurđević Stamenkovski izjavila je danas da će od 1. januara 2027, prema predlogu Vlade Srbije, minimalna zarada u Srbiji biti povećana na 600 evra, odnosno sa 371 dinara na 405 dinara… »
Nema dogovora o minimalcu za 2027: Vlada preuzima odluku
Ozon 19.08.2026
Predstavnici Vlade, sindikata i poslodavaca nisu postigli dogovor o minimalnoj ceni rada za 2027. godinu. Pošto na sednici Socijalno-ekonomskog saveta nije bilo konsenzusa, odluku će doneti Vlada Srbije. Ministar finansija Siniša Mali najavio je da bi… »
Ništa od dogovora o novom minimalcu - ponovo će Vlada Srbije odlučiti
Pressek 19.08.2026
Vlada Srbije do 15. septembra doneće konačnu odluku o visini minimalne zarade za 2027. godinu jer na sednici Socijalno-ekonomskog saveta nisu usaglašeni stavovi o tom iznosu. Ministarstvo finansija je u pregovorima predložilo da se sa sadašnjih 550 evra… »
Zašto su zapeli pregovori oko minimalca: Vlada nudi 600, sindikati traže 650, a šta kažu poslodavci
Kurir 19.08.2026
Ni posle trećeg sastanka predstavnika Vlade Srbije, sindikata i Unije poslodavaca nije postignut dogovor o minimalnoj ceni rada u 2027. godini. Kako je saopšteno nakon sednice Socijalno-ekonomskog saveta, povećanje minimalca od 9,2 odsto, tj. sa 371 na… »
Vesti dana »
Bez dogovora o povećanju broja biračkih mesta u inostranstvu: Dijaspora pisala institucijama u Evropi i Americi
N1 Info pre 43 minutajoš 29 povezanih
Završene sve vanredne bezbednosne kontrole putnika na Aerodromu Nikola Tesla, moguća kašnjenja letova
RTV pre 29 minutajoš 20 povezanih
Železničko stajalište Tehničko-putničke stanice (TPS) Novi Sad otvoreno za putnike (foto)
Euronews pre 2 satajoš 28 povezanih












