Povezane vesti
Goran Bogdan povodom preduzeća koje je imao sa Dubravkom Đedović: "Ja sam celim svojim bićem uz studente"
Radio 021 pre 1 sat
Glumac Goran Bogdan rekao je da su njegovi politički stavovi dijametralno suprotni vladajućoj struji u Srbiji. On je u intervjuu Nedeljniku govorio i o preduzeću koje je imao sa Dubravkom Đedović Handanović osnovanom, kako navodi, pre nego što je postala… »
Celim svojim bićem sam uz studente: Goran Bogdan u intervjuu Nedeljniku o životu, karijeri, ali i firmi sa Đedović Handanović…
N1 Info pre 2 sata
“Moji politički stavovi su dijametralno suprotni vladajućoj struji u Srbiji, ne nalazimo se u istoj sferi – ni moralnoj, ni duhovnoj, ni praktičnoj. Ja sam celim svojim bićem uz studente”, poručio je, između ostalog, glumac Goran Bogdan u intervjuu… »
„Ni moralno, ni duhovno nismo u istoj sferi“: Goran Bogdan o SNS-u i firmi sa Dubravkom Đedović
Danas pre 7 sati
Glumac Goran Bogdan u razgovoru za podkast „Rosić i drugovi“, čije delove je objavio Nedeljnik, objasnio je kako je otvorio firmu sa Dubravkom Đedović Handanović. On je ispričao da se sve desilo pre nego što je ona postala ministarka i istakao da su… »
Glumac Goran Bogdan otkrio kako je osnovao firmu sa Dubravkom Đedović Handanović: "Celim bićem sam uz studente"
Nova pre 6 sati
Glumac Goran Bogdan u razgovoru za podkast "Rosić i drugovi", čije delove je objavio Nedeljnik, objasnio je kako je otvorio firmu sa Dubravkom Đedović Handanović. On je ispričao da se sve desilo pre nego što je ona postala ministarka i istakao da su… »
Vesti dana »
Studentska lista započela kampanju skupom u Novom Sadu, predstavljeno 30 kandidata
Šabačke novosti pre 19 minutajoš 30 povezanih
FT: Izbori u Srbiji 25. oktobra najteža bitka u političkoj karijeri nacionaliste Vučića
Beta pre 4 satijoš 23 povezane
Vremenska prognoza: Svežije na severu, toplo na jugu i najava zahlađenja
Naslovi.ai pre 2 satajoš 44 povezane