Povezane vesti

Goran Bogdan povodom preduzeća koje je imao sa Dubravkom Đedović: "Ja sam celim svojim bićem uz studente"

Goran Bogdan povodom preduzeća koje je imao sa Dubravkom Đedović: "Ja sam celim svojim bićem uz studente"

Radio 021 pre 1 sat
Glumac Goran Bogdan rekao je da su njegovi politički stavovi dijametralno suprotni vladajućoj struji u Srbiji. On je u intervjuu Nedeljniku govorio i o preduzeću koje je imao sa Dubravkom Đedović Handanović osnovanom, kako navodi, pre nego što je postala… »
Celim svojim bićem sam uz studente: Goran Bogdan u intervjuu Nedeljniku o životu, karijeri, ali i firmi sa Đedović Handanović…

Celim svojim bićem sam uz studente: Goran Bogdan u intervjuu Nedeljniku o životu, karijeri, ali i firmi sa Đedović Handanović…

N1 Info pre 2 sata
“Moji politički stavovi su dijametralno suprotni vladajućoj struji u Srbiji, ne nalazimo se u istoj sferi – ni moralnoj, ni duhovnoj, ni praktičnoj. Ja sam celim svojim bićem uz studente”, poručio je, između ostalog, glumac Goran Bogdan u intervjuu… »
„Ni moralno, ni duhovno nismo u istoj sferi“: Goran Bogdan o SNS-u i firmi sa Dubravkom Đedović

„Ni moralno, ni duhovno nismo u istoj sferi“: Goran Bogdan o SNS-u i firmi sa Dubravkom Đedović

Danas pre 7 sati
Glumac Goran Bogdan u razgovoru za podkast „Rosić i drugovi“, čije delove je objavio Nedeljnik, objasnio je kako je otvorio firmu sa Dubravkom Đedović Handanović. On je ispričao da se sve desilo pre nego što je ona postala ministarka i istakao da su… »
Glumac Goran Bogdan otkrio kako je osnovao firmu sa Dubravkom Đedović Handanović: "Celim bićem sam uz studente"

Glumac Goran Bogdan otkrio kako je osnovao firmu sa Dubravkom Đedović Handanović: "Celim bićem sam uz studente"

Nova pre 6 sati
Glumac Goran Bogdan u razgovoru za podkast "Rosić i drugovi", čije delove je objavio Nedeljnik, objasnio je kako je otvorio firmu sa Dubravkom Đedović Handanović. On je ispričao da se sve desilo pre nego što je ona postala ministarka i istakao da su… »